Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb zelf een 6N uit 1996 en heel af en toe weigeren mijn ruitenwissers gewoon. Even de auto opnieuw starten en het is verholpen...
Ik denk
Bij de eerste kuil viel 'ie uit, bij de 2e deed 'ie het weer...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Nee, de odometers (ja zo heten die dingenRicardo87 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:56:
Blijft je kilometerstand ook gelijk? Dat zou dan wel weer gunstig zijn eigenlijk
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Een nieuwe "klok" zou €500 kosten, 2e hands €250. Ze adviseerden er nog een tijdje mee door te rijden, om te zien of we het irritant genoeg vonden om er een smak geld tegenaan te gooien
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik zeg dan haal een goedkoop GPS frutseltje wat de snelheid aangeeft. Kan nooit meer dan 250 euro kostenGizz schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:05:
Wij hebben hetzelfde, maar dan in een Ford Focus uit 2000. Tijdens de rit valt de snelheidsmeter soms uit, 2 minuten later doet hij het dan weer. Volgens de garage is er iets van een "klok" kapot (ze hebben het mijn vader vertelt, dus ik weet het niet precies..).
Een nieuwe "klok" zou €500 kosten, 2e hands €250. Ze adviseerden er nog een tijdje mee door te rijden, om te zien of we het irritant genoeg vonden om er een smak geld tegenaan te gooien
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
.
Maar ff zonder gekheid, wat ik zelf is meegemaakt heb is dat er een aantal printbanen van aan de achterkant van de tellerunit losgefakkelt waren van het folie. Als je het aandurft zou ik (hoewel je dan waarschijnlijk je hele dashbord der uit moet hebben) je tellerunit demonteren en kijken of de printbanen er nog goed uitzien.
Als de snelheidsmeter stil blijft staan, ff een tikje met de vinger tegen het kunststof glaasje wat er voor zit, en hij springt wel weer tot leven...
Oplossingen kunnen af en toe zo makkelijk zijn...
[ Voor 11% gewijzigd door Brede P op 11-08-2007 19:54 ]