Ik heb een tijdje geleden een app geschreven in ASP.NET die full trust gebruikt (ivm een buildprovider). Ondertussen heb ik al een hele hoop andere zaken geinstalleerd, zoals de windows mobile sdk etc...
Nu wil ik verder werken aan de oorspronkelijke app, maar krijg ik de volgende foutmelding bij het opstarten van de app in visual studio web express :
Ik denk dat het iets te maken heeft met 1 of andere dll die niet goed geregistreerd is, of een version conflict of iets dergelijks.
Ik heb ook al eens een repair geprobeerd van .Net 2.0, maar dat heeft jammer genoeg ook niet geholpen. Google geeft ook al niet echt veel resultaten. Is er hier een expert die me kan helpen ?
Nu wil ik verder werken aan de oorspronkelijke app, maar krijg ik de volgende foutmelding bij het opstarten van de app in visual studio web express :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Method not found: 'System.Security.NamedPermissionSet System.Web.HttpRuntime.GetNamedPermissionSet()'. Stack Trace: [MissingMethodException: Method not found: 'System.Security.NamedPermissionSet System.Web.HttpRuntime.GetNamedPermissionSet()'.] System.ServiceModel.PartialTrustHelpers.get_AspNetPermissionSet() +0 System.ServiceModel.PartialTrustHelpers.IsAspNetPartialTrust(PermissionSet& perms) +26 System.ServiceModel.Activation.HttpModule.ProcessRequest(Object sender, EventArgs e) +40 System.Web.SyncEventExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +167 System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +117 |
Ik denk dat het iets te maken heeft met 1 of andere dll die niet goed geregistreerd is, of een version conflict of iets dergelijks.
Ik heb ook al eens een repair geprobeerd van .Net 2.0, maar dat heeft jammer genoeg ook niet geholpen. Google geeft ook al niet echt veel resultaten. Is er hier een expert die me kan helpen ?