"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
extra import heffingen over dvi input tfts maakt vga nog steeds de primaire aansluiting.
dvi is weleens waar meestal kwa beeld een stuk beter en makkelijker.
Daarnaast die beeld kwaliteit komt meestal pas "echt" tot uiting als je over hogere resoluties gaat praten en dan is een onboard vga meestal niet meer toereikend.
dvi is weleens waar meestal kwa beeld een stuk beter en makkelijker.
Daarnaast die beeld kwaliteit komt meestal pas "echt" tot uiting als je over hogere resoluties gaat praten en dan is een onboard vga meestal niet meer toereikend.
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
Euhm, nee.Bij DVI heb je nog de mogelijk dmv een convertor VGA output te krijgen, maar met alleen VGA zit je eigenlijk vast aan VGA.
Monitoradapter VGA->DVI
Dat verklaart inderdaad een hele hoop.nsa1984 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:58:
extra import heffingen over dvi input tfts maakt vga nog steeds de primaire aansluiting.
Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van de output daarvan t.o.v. pure DVI output.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Met deze adapter zal je echt geen digitaal signiaal gaan krijgen volgens mij. Daar heb je meer electronica voor nodig. Er zijn DVI aansluitingen die ook analoge signialen snappen. DVI-I en DVI-D waarbij de laatste volgens mij volledig digitaal is.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Klopt, maar het ging mij erom dat de TS zei dat je dan vast zou zitten aan VGA, wat niet waar is. Maar of de Qualität iets is
Ik heb mijn vraag misschien verkeerd geformuleerd in de TS, excuus, maar ik ben dus op zoek naar DVI met digitale output.Bitage schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:12:
Klopt, maar het ging mij erom dat de TS zei dat je dan vast zou zitten aan VGA, wat niet waar is. Maar of de Qualität iets is
Anders kan ik de VGA output ook wel in een flat panel steken, dat zal weinig (of juist slechter) verschil zijn met een vga->dvi convertor erop.
Slechts de meest recente mobo's hebben geïntegreede DVI support. Of dit dual-link is weet ik niet, al schat ik in van wel als dezelfde chipsets ook wel eens HDMI willen hebben. Het punt is dat onboard Graphics vaak op budget-bordjes gebruikt worden. En budget-bordjes lopen vaak een generatie achter qua chipsets en dus duurt het inderdaad best lang voordat je DVI aantreft op bordjes.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Ik heb bij Alternate ook al 2 mobo's gevonden met onboard DVI. Of dit Dual-Link is zou ik niet weten.
ASRock ConRoe1333-DVI/H
Abit Fatal1ty F-I90HD
ASRock ConRoe1333-DVI/H
Abit Fatal1ty F-I90HD
Pagina: 1