Pas geleden belde een gast van telfort om te vragen of ik iets nieuws bij hun kon uittestebn zodat hun mijn nummer niet zien ofzo. Ik moest #90* intikken en ongeveer 5 minuten na de verbinding ging er steeds meer beltegoed af. Hoe zorg ik ervoor dat dit niet meer gebeurt?
You've been suckered boy... weet je zeker dat die gast van telfort was?
I want to live forever, so far.. so good.
Volgens mij wel. Hoe merk ik dat het een gast was die van Telfort was?Op zaterdag 10 februari 2001 10:32 schreef Warbringer het volgende:
You've been suckered boy... weet je zeker dat die gast van telfort was?
telfort bellen slimpie !!!
Heeft hij jouw gebeld of jij de Telfort Helpdesk?
Ik zou ffkes geen beltegoed meer opwaarderen totdat je weet wie/wat/hoe dude..
die code is trouwens ook maar flink wazig.. komt veel voor bij die GSM hackings etc..
Ik zou ffkes geen beltegoed meer opwaarderen totdat je weet wie/wat/hoe dude..
die code is trouwens ook maar flink wazig.. komt veel voor bij die GSM hackings etc..
I want to live forever, so far.. so good.
Denk niet dat Telfort zomaar mensen gaat bellen om iets uit te testen, als er echt beltegoed verdwijnt nu ben je dus gewoon flink genaaid 
Maar van de andere kant worden er ook weer brieven verspreid die van KPN lijken te komen, waarin staat dat een internationaal opererende bende je opbelt om dit soort dingen te laten doen (maar die brieven komen niet van KPN en waarschijnlijk is er dus ook niks van waar).
Maar van de andere kant worden er ook weer brieven verspreid die van KPN lijken te komen, waarin staat dat een internationaal opererende bende je opbelt om dit soort dingen te laten doen (maar die brieven komen niet van KPN en waarschijnlijk is er dus ook niks van waar).
Yup, je bent genaaid. Het is al meedere keren op het nieuws geweest, en het heeft al een paar keer op GoT gestaan en zelf op t.net geloof ik. Ze hebben je simkaart gekopieerd (zoals Donald_duck net zei). Dus ze kunnen gewoon met jou beltegoed/abo bellen.
Je kan met telfort bellen, die kunnen volgens mij niets anders doen dan je nummer afsluiten. Ik denk dat je een nieuwe simkaart zal moeten aanschaffen.
Je kan met telfort bellen, die kunnen volgens mij niets anders doen dan je nummer afsluiten. Ik denk dat je een nieuwe simkaart zal moeten aanschaffen.
Hier ben ik het dus ook mee eens.Op zaterdag 10 februari 2001 17:58 schreef Bigs het volgende:
Als je de reply op die post leest zie je dat het niet waar is.
Het ziet er verdacht bekend uit...Tell as many people as you know that have mobiles.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
sorry hoor, maar hoe stom kan je zijn om dat te geloven?
Denk je dat telfort zelf geen telefoontjes heeft om iets uit te testen ofzo?
* witchdoc blijft zich verbazen over de mensen
Denk je dat telfort zelf geen telefoontjes heeft om iets uit te testen ofzo?
* witchdoc blijft zich verbazen over de mensen
als een icq-er #90* naar mij sms'ed, krijg ik dan z'n password?
Verwijderd
Sorry hoor, maarruh meestal komen dit soort verhalen uit een grote duim. In die link naar Progsoc staat het er ook bij: 'Tell as many people as you know that have mobiles.
'
Je kan trouwens ook niet met twee dezelfde simkaarten op het gsm netwerk zitten. Het kan wel maar er kan er maat een tegelijk werken. Dit word bijvoorbeeld gedaan bij DUO kaarten van KPN.
Dat commando moet dan ook geimplemteerd zijn in de centrales of in de toestellen zelf. Ik denk niet echt dat een mobiele aanbieder dat als handigheidje heeft ingebouwd.
'
Je kan trouwens ook niet met twee dezelfde simkaarten op het gsm netwerk zitten. Het kan wel maar er kan er maat een tegelijk werken. Dit word bijvoorbeeld gedaan bij DUO kaarten van KPN.
Dat commando moet dan ook geimplemteerd zijn in de centrales of in de toestellen zelf. Ik denk niet echt dat een mobiele aanbieder dat als handigheidje heeft ingebouwd.
heel kort: 't is een hoax, maar in geval van twijfel kan je natuurlijk altijd de klantenservice bellen.
M.b.t. tot het beltegoed wat sneller op is; of het tarief is omhoog gegaan, of je belt meer.
M.b.t. tot het beltegoed wat sneller op is; of het tarief is omhoog gegaan, of je belt meer.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Pagina: 1