Toon posts:

Logo Contest

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hi,

Ik heb een vraagje, Ik ben een DJ die een logo nodig heeft. Omdat op dit forum zeker mensen te vinden zullen zijn die dit zouden kunnen maken heb ik verzonnen dat ik een 'logo contest' wil organiseren. Met als prijs 50 euro. Is dit binnen de regels van GoT? of zal dit alleen binnen de regels zijn als er geen prijzengeld aan te pas komt?

m.vr.gr.
R.Taatgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Nope, dat is werfing. Hebben we tweakers.net/jobs voor.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt dit? of stel ik nu domme vragen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Het algemeen beleid #spam
Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:

Dienst(verlening).

Websites, inclusief sitechecks

Evenementen.

Wervingsacties van welke aard dan ook.
Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Zie Het algemeen beleid #spam:
# Wervingsacties van welke aard dan ook.
(...)
Denk je nu iets te hebben dat voor iedereen interessant maar wel 'spammerig' overkomt is kun je het beste even een moderator aanschieten, of een topic in Schop een Modje openen.
Je zou dus eventueel nog contact op kunnen nemen met gfxmods@tweakers.net, maar je zou jezelf al af kunnen vragen wat het oplevert als dit toegestaan zou worden :) . Dan zou binnen de kortste keren half Graphics vol staan met dit soort 'wedstrijden' / werving.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:57
Je zou zelf iets kunnen opzetten en er in je signature naar linken. Maar een logo contest op GoT gaat het noet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle snelle reactie. Sta er echt van te kijken. Weet iemand waar ik hier dan het beste mee naar toe zou kunnen?

Ik heb toch echt een vet logo nodig.

En ik dacht dit dit een mooie opzet zou zijn maar toch maar eerst ff vragen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

jobs, marktplaats, je lokale design buro, andere plekken waar je wel dingen mag vragen voor weinig geld. Websites die logo`s aanbieden voor geld. Websites die gebruikers aanbieden voor geld.

Zat plek om te zoeken :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:39
Op http://sitedeals.nl zie je ook vaak van die contests. Daar staat de site organisatie zelfs borg in sommige gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een DJ heeft eerder een goede reputatie nodig dan een logo. Het gaat toch om de muziek? ;)

Anyway, V&A, website, ebay, adverteren etc. Maar niet op forum's als deze, die zijn (terecht) allergisch voor dit soort spam :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik wel een advertentie op jobs.tweakers kunnen zetten? Zou dit dan kunnen onder het mom van een 'contest' ? Of moet dit in de vorm van een vacature ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:32:
Een DJ heeft eerder een goede reputatie nodig dan een logo. Het gaat toch om de muziek? ;)

Anyway, V&A, website, ebay, adverteren etc. Maar niet op forum's als deze, die zijn (terecht) allergisch voor dit soort spam :)
Voor mij reputatie heb ik al het 1 en ander:

www.djrampage.nl/natureone.html

Ik wou alleen dat ik een t-shirt met een logo aan had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:32:
Zou ik wel een advertentie op jobs.tweakers kunnen zetten? Zou dit dan kunnen onder het mom van een 'contest' ? Of moet dit in de vorm van een vacature ?
Ik gok dat je daar het budget niet voor hebt. Met vijftig euro kun je héél misschien nèt één letter op Jobs.tweakers.net laten zetten :+ En als je twee keer na elkaar reageert, gebruik dan de edit-knop. Het lijkt me sowieso geen slecht idee voor je om ff de faq/policy hier door te nemen :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:31:
Op http://sitedeals.nl zie je ook vaak van die contests. Daar staat de site organisatie zelfs borg in sommige gevallen.
Goede tip man, Ik zal hem waarschijnlijk daarop gaan zetten!
Pagina: 1