Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TomTom One SD kaart vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views sinds 30-01-2008

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-11 22:21
Ik heb een legale TomTom One benelux met een officieel tomtom kastje.
De software staat zover ik kan zien volledig op het bijgeleverde SD kaartje.
Nu is dit kaartje echter redelijk klein (iets van 128MB denk ik), en ik denk erover om er een grotere SD kaart in te zetten.

Is het mogelijk om een nieuwe lege SD kaart aan te schaffen van 1GB en deze in de TomTom te gebruiken? Bijv door alles van de 128MB kaart te kopieeren naar de nieuwe kaart.

Of is er een beveiliging die dat gaat verhinderen?

Verwijderd

Hier op het werk heb ik de benelux kaartjes een ervan gekopieerd naar de pc.
Als er een niet leesbaar meer is, pak ik een verse sd, gooi ik dat er zo op, en de enige beveiliging is die code.
Zoalang je de code gewoon hebt om het kaartje met die tomtom de activeren is er niks aan de hand, het sd kaartje zelf is niet beveiligd.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:01
Klopt, ik heb wel eens een 1 gb naar een 2 gb kaart gekopieerd om meer ruimte te creeren voor updates en flitspalen etc. Dit ging gewoon goed. Ik hoefde achteraf ook geen code in te voeren. Het betrof een west europa kaart van origenele tomtom.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Voor de SD die met je ONE meegeleverd zijn is de activatie gekoppeld aan het apparaat zelf, en niet aan de SD. Als je in de winkel een losse SD koopt met de kaart van Frankrijk, dan is die waarschijnlijk geactiveerd voor die SD en niet je ONE. TomTom weet tenslotte niet bij de productie van losse SDs in welk apparaat je'm gaat gebruiken.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze vraag had je ook best hier kunnen stellen:

[TomTom] Het TomTom ONE topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.