[TV] TV opeens kapot

Pagina: 1
Acties:

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een Thompson TV (niet zo heel oud, wel beeldbuis), maar vanochtend gebeurde er iets raars:

Ik was TV aan het kijken, toen 'opeens' de TV een melding gaf dat de TV zichzelf zou uitschakelen. De TV sprong dus uit, en sindsdien reageert hij nergens meer op (stand-by lampje brandt wel nog)

Valt dit nog te maken, of is het ding echt onherstelbaar kapot? En wat heeft het veroorzaakt?

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:18

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Stekker eruit, minuutje wachten stekker erin en nog 'ns kijken?
Valt dit nog te maken, of is het ding echt onherstelbaar kapot? En wat heeft het veroorzaakt?
Alles valt te maken, het is maar wat jij eraan wilt betalen.

Ga ermee naar de TV boer en bied 'm ter onderzoek aan.

Alles kan stuk.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:38
Mijn 2 Thomsons hebben verleden maand ook de geest gegeven :/
De grootste (32" 16:9) hebben we laten herstellen => hoogspanning, 250€ :(

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
remco_k schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:37:
Stekker eruit, minuutje wachten stekker erin en nog 'ns kijken?

[...]

Alles valt te maken, het is maar wat jij eraan wilt betalen.

Ga ermee naar de TV boer en bied 'm ter onderzoek aan.
Kost onderzoek geld?
Ik ben nu eerst nog ff aan het zoeken naar 't garantiebewijs (kijken of het binnen de garantie valt.. geen idee hoe lang ik het ding heb).

Ik ben al slim genoeg geweest om het ding niet open te maken (ik weet het, niet erg tweakerig van me), dus ik heb geen idee wat er mis kan zijn.

lijkt me geen los draadje toch? Kan het zijn dat een chip doorgebrand is?

Dan kan ik al gaan kijken of het duurder is om te laten repareren, dan om een nieuwe/2ehands te kopen.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02 16:37
Onderzoek kost normaal alleen geld als je uiteindelijk beslist om hem toch niet te laten maken. Die wordt normaal kwijtgescholden als je in dezelfde winkel dan een nieuw toestel koopt.
Volgens mij zijn er veel winkels die daarom met opzet een hoge prijsofferte voor de herstelling opgeven en je hoge kosten voor het onderzoek aanrekenen, zodat je dan wel geneigd bent om een nieuw toestel daar te kopen.