hoi ik wil een andere camera voor foto's te maken van de kids bij korfbal, dit speelt zich veelal in zalen af met verschillende soorten verlichting wat is jullie advies ik wil max tussen de 400 euro uitgeven
Kijk eens hier. Voortaan gaarne de zoekfunctie gebruiken of eerst even beter kijken in dit forum.4roosjes schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:13:
hoi ik wil een andere camera voor foto's te maken van de kids bij korfbal, dit speelt zich veelal in zalen af met verschillende soorten verlichting wat is jullie advies ik wil max tussen de 400 euro uitgeven
This footer is intentionally left blank
Beetje vreemd niet, als je eerste topic dicht gegooid wordt, om dan een identiek nieuw topic te maken.
Als je een beetje had rond gekeken op got, dan had je gezien dat we voor zulke vragen algemene topics hebben.
Als je een beetje had rond gekeken op got, dan had je gezien dat we voor zulke vragen algemene topics hebben.
Nogmaals: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3
Stel daar je vraag.
En lees gelijk:
FG Algemene policy
Fotografie technische FAQ en Koopadviezen
even door over het hoe&wat op dit forum.
Stel daar je vraag.
En lees gelijk:
FG Algemene policy
Fotografie technische FAQ en Koopadviezen
even door over het hoe&wat op dit forum.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Dit topic is gesloten.
![]()