Scheve draad: Microsoft haalt in recordtijd een miljoen (..)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Topicstarter
In nieuws: Microsoft haalt in recordtijd een miljoen Halo 3 pre-orders staan volgens mij een aantal posts scheef, van een aantal posts weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet, en volgens mij valt er nog wel wat mismodden te ontdekken.
  • Deze reactie staat op 0, terwijl hij toch behulpzaam de poster waar hij op reageert terecht wijst, en dus lijkt me een +1 verdient.
  • Deze reactie staat op 0, terwijl hij simpelweg op de man speelt richting de reactie erboven. Daarnaast zijn er mensen die hier +2 (!) voor hebben uitgedeeld, naast een reeks mensen die een +1 hebben gegeven.
  • Deze reactie staat op +1, terwijl het het MS-bashen aankaart en me daarmee offtopic (0) lijkt. Er zijn echter mensen die deze reactie +2 hebben gegeven.
  • Deze reactie staat op 0, terecht aangezien hij me redelijk offtopic lijkt. Er zijn mensen die er +2 voor hebben gegeven.
  • Deze reactie staat op 0, terwijl er volgens mij wel interessante vragen worden gesteld.
  • Deze reactie heb ik 0 gegeven, maar ik vraag me af of er niet een flame in verstopt zit, en daarmee -1 zou verdienen.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Longbeard pakt de bezem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, Microsoft is altijd een gevoelig onderwerp, en Microsoft + games al helemaal. Dan krijg je dat soort dingen. Er mag wat mij betreft wel even iemand met powertools aan de slag om een aantal scores te fixeren, want ik heb er weinig invloed op.

Die tweede reactie die je aankaart had ik ook al gemeld in het kleine mismoderatietopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er mag inderdaad vanavond nog wat volk door die draad lopen, want er is al zoveel gemod in die draad, dat het moeilijk is om hem wat juister te trekken.