GigaByte iSolo 210

Pagina: 1
Acties:

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Beste Tweakers,

Ik ben nu al een paar maandjes bezig om het juiste systeem samen te stellen.
Ik had zelf in gedachten een Antec Sonata III, maar nu kwam ik de GigaByte iSolo 210 tegen.
Ik was gelijk verlieft op de case. Wat mijn vraag nu is: Past een 8800gts in deze case?
Ik heb al veel gezocht op internet, maar omdat deze nu net nieuw is staan er geen reviews op.

De specs

Afbeeldingslocatie: http://www.azerty.nl/_azerty/data/product/4/1/5/41575/img/1/G.jpg
GigaByte iSolo 210
Breedte: 20 cm
Hoogte: 44 cm
Diepte: 48,5cm

Afbeeldingslocatie: http://www.azerty.nl/_azerty/data/product/3/3/4/33476/img/1/G.jpg
Antec Sonata III
Breedte: 20.6 cm
Hoogte: 42,5 cm
Diepte: 46,3 cm

Let op: Ik heb al gezocht op internet maar kon niks vinden!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:36

M2M

medicijnman

als je geen specs op internet kunt vinden over de insidematen van je kast (zijn meestal ook niet beschikbaar), kijk dan eens even in het GF8 infotopic. daar staan wat kasten in, en ook de maten van de videokaarten. Weet je de maat van de videokaart, wandel naar de lokale pcboer, vraag of je het ding ff van binnen mag bekijken, en meet met een meetlint oid of het allemaal gaat passen.

succes.

-_-

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:20

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb een Sonata II en daar pas een 8800GTS met gemak in :)

Wauw, een sig!

• Ultraman
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Nickkok schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:54:Let op: Ik heb al gezocht op internet maar kon niks vinden!
Vraag ik me toch af waar je op zoekt :?
Er is vanalles geschreven over de grootte van de GeForce 8800 serie, de maten zijn op veel plaatsen te vinden.
Door te zoeken op "GeForce 8800 size" vind ik al een aantal bronnen die de maten aanduiden. Verder kun je voor dit soort vragen ook prima een shop bellen, die moeten je dat ook wel kunnen vertellen.
Ik zie dat je de maten voor de kast hebt en de langste GTX kaart die ik tegenkom is 28cm lang.
Houd er dan rekening mee dat er nog een 3.5" bracket in zit en je kunt een beetje gaan rekenen.

De kaart past iig in de Antec Sonata kasten en je laat zelf al zien dat deze kast een paar cm ruimer is. Ik verwacht dus geen problemen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Die kast is dieper dan de Sonata III, dus waarschijnlijk past ie wel, anders lekker zagen toch? Waarschijnlijk gebruik je toch niet alle 3,5" bays, en je kan je HDD ook in een 5,35" bay op hangen met speciale schroeven.

Een tweede oplossing is natuurlijk contact leggen met de webshop, zoals hierboven al werd verteld.

[ Voor 18% gewijzigd door SOEPSTENGEL13 op 11-08-2007 14:48 ]

• Nickkok
Ik weet hoe lang/breed de 8800gts is en ik weet dat dit past in een sonata III.
Maar hoe is de binnenkant er zijn geen foto's beschikbaar alleen van de buiten kant.
Hij is nog niet in winkels verkrijgbaar en zou over 14 dagen bij azerty beschikbaar zijn.
Dit is dus de eerste lading die er komt. Dus kan nog niet vragen.

• Ultraman
  • Laatst online: 16-07 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Foto's van de binnenkant staan anders keurig op de productpagina.
Ze zijn wat klein en er staan geen interne maten bij, maar het geeft een goede impressie.
Overigens zijn interne 3.5" bays vaak net iets korter dan een 3.5" harddisk diep is, een schatting maken moet best wel lukken.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Nickkok
Bedankt, het gaat dus wel passen, hopelijk worden die videokaarten niet nog groter dan ze nu al zijn.
Pagina: 1