Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-01 19:06
Is er iemand die al ervaring heeft met dit toestel? Ik sta op het punt dit toestel prepaid aan te schaffen, maar wil hem eerst proberen omdat er touch knoppen opzitten net als bij e900. En daar heb ik van verschillende mensen van gehoord dat het allemaal niet werkt omdat je telkens per ongeluk zo'n touch knop raakt etc etc. Nu vroeg ik gisterne bij de primafoon of ik het toestel even mocht uitproberen om zo te ervaren of het een probleem is. Maar nee daar kon ze niet aan beginnen want dan moest dat meisje de doos open maken. Dus ik ben niks wijzer geworden van mijn bezoekje aan Primafoon.

iemand die mij kan helpen?
het gaat om dit toestel:

http://shop.hi.nl/hi/RAPR...ung-Z650I/QSAZ650Ibl.html

Afbeeldingslocatie: http://www.welectronics.com/gsm/Samsung/samsung-z650i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
Niemand die deze gsm heeft? Verder een andere vraag nog erbij: bij welke winkels kan je een gsm even uitproberen om te kijken hoe deze werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176120

Phonehouse iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Toestel is prepaid te verkrijgen op hi.nl voor nog geen 200 euro

• DeRooney
inmiddels nogmaals bij de primafoon geweest en de verkoper had de telefoon nu zelf dus kon hem mooi even proberen. omdat hij aangaf dat het nogal gevoelig is en ik ook geen risico wilde nemen besloten deze toch maar niet te kopen.

Ik heb nu even rond zitten neuzen maar kom er niet uit. ik zit te twijfelen tussen de samsung d840 en e390 en in mindere mate de nokia 7373 black chrome.

De d840 krijgt op kieskeurig.nl wat mindere reviews. maar deze heeft weer betere specs dan de 390.
heb het topic van de d840 hier gelezen maar ben daar qua gebruikers ervaringen niet veel wijzer door geworden.
nu verkeer ik in dubio welke gsm ik zal kiezen.

zijn er mensen hier die ervaring hebben met de (beide) toestellen?