Toon posts:

creative burner met cyrix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Creative RW8435E.

en heb problemen met branden (zonbeetje aale cd's mislukken). Nu had ik een mailtje naar creative support gestuurd en kreeg ik de volgende melding terug:

quote:
I'm afraid the software and the drive are incompatible with the Cyrix processor and this is the probably the cause of the failures
/quote

Nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen hier mee zijn. Creative brander met Cyrix cpu dus.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:36
Cyrix of geen Cyrix, het ligt niet aan de processor. Die Cyrix is gewoon x86 compatible, dan zou ie kunnen draaien. Gebruik eens nero van http://www.ahead.de
als het dan niet lukt, probeer dan eens een windows reinstall, anders is het een probleem met je brander denk ik (geef ook ff de foutmelding)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus problemen met nero, adaptec en cd cloon. Het wil eigenlijk alleen met cd-rw's goed.

We zijn al terug naar de winkel geweest met brander daar hebben ze em getest (zeggen ze) en volgens hen is ie goed.

Verwijderd

hoe bak je ze dan ?
heb je wel de laatste aspi er op staan ?
verder heb je hem wel als master staan en aleen op de controller ?
dus geen cdrom erbij ?
of bak je on the fly ?
Hoeveel geheugen heb je
zet even je syteem erbij en je windows en zo
verder heb je allerei progammas meedraaien op de achtergrond ?
gr
jakob
(8>

Verwijderd

Topicstarter
Het is een cyrix 233 met 64 mb geheugen en een 8 gb hd.

ik heb verschillende manieren geprobeerd. Op het moment staat win ME erop en daarvoor stond win98 erop.

Als ik ga branden sluit ik alle andere progs af (via ctr-alt-del)

de brander staat idd als singel op een ide poort. Het is gewoon erg vaag allemaal, ik heb al allerlei verschillende cobfiguratie geprobeerd. Het wil gewoon nietlukken.

Het gaat trouwens om on the fly branden, van hd gaat wel beter maar gaat ook meestal verkeerd.

rara....

Verwijderd

Topicstarter
K, hebben um nu geruild voor een flips brander en het werkt perfect in 1 keer....
Pagina: 1