Ik heb de opdracht om uit volgende tekst een ERD (Entity Relationshop Diagram) en LGS (Logische Gegevens Structuur) te maken (voor studie). Heb het geprobeerd maar ik ben niet zeker of dit wel correct is. Zou fijn zijn als iemand eens ernaar kan kijken. 
De tekst:

Ik weet bijvoorbeeld niet of "District" er wel bij moet, en of de relaties in het algemeen wel kloppen.
Alvast bedankt
De tekst:
Hierbij heb ik volgend LGS gemaakt:In een district bevindt zich een aantal bibliotheken. Deze maken gebruik van een centrale gegevensbank voor het rubriceren van titels van hun boeken en om uitlenen van boeken aan leden te administreren. De titels worden gerubriceerd per onderwerp, waarbij een titel onder meer dan een onderwerp kan worden opgenomen. Een bibliotheek kan van een titel meerdere exemplaren bezitten, deze worden afzonderlijk geadministreerd. Een lezer kan van verschillende titels een exemplaar lenen bij een of meer bibliotheken. Indien geen exemplaar aanwezig is, kan een boek gereserveerd worden. Een persoon kan pas een boek lenen als hij als lid is ingeschreven bij een van de bibliotheken.
En dit ERD:District(districtID, naam, bibliotheekID)
Foreign Keys: Bibliotheek(bibliotheekID)
Bibliotheek(bibliotheekID, naam, adres, telefoonnummer, titelID)
Foreign Keys: Titel(titelID)
Titel(titelID, naam, schrijver, onderwerpID, exemplaarID)
Foreign Keys: Onderwerp(onderwerpID), Exemplaar(exemplaarID)
Onderwerp(onderwerpID, naam)
Foreign Keys: -
Exemplaar(exemplaarID, uitleningID)
Foreign Keys: Uitlening(uitleningID)
Uitlening(uitleningID, uitleendatum, retourdatum, lezerID)
Foreign keys: Lezer(lezerID)
Lezer(lezerID, naam, adres, telefoonnummer)
Foreign Keys: -

Ik weet bijvoorbeeld niet of "District" er wel bij moet, en of de relaties in het algemeen wel kloppen.
Alvast bedankt