pffff alweer een topic, je zou er haast gek van worden. Oke de temps van mijn 3800+ vond ik al erg hoog, maar nu ben ik natuurlijk met andere programmas gaan kijken. Met probe las ik altijd af dat mijn proc bijna 60 graden werd.
Nu gebruikte ik coretemp en zag ik dit idle:

Inderdaad de ene core word netjes 32 graden idle, maar de andere 40. Oke ik dacht misschien omdat ik beetje internet en office doe, kan ik op het moment beetje op die ene core aan het werken zijn.
Dus ik orthos geprobeerd en ja dan krijg je dit na 3 minuten :

En ja de ene core word idd bijna 60 graden zoals ik het bij probe uitlees, maar de andere niet! Heb ik nu last van een mindere core ? Want kijk mijn proc loopt nu 220x10 =2200 en dat is een overclock van 200 mhz. Na 3 minuten gaat 1 core al fouten geven, dat is volgens mij die ene die zo warm word.
Nu koop ik wel ene andere cooler maar kan iemand dit verklaren ?
Nu gebruikte ik coretemp en zag ik dit idle:

Inderdaad de ene core word netjes 32 graden idle, maar de andere 40. Oke ik dacht misschien omdat ik beetje internet en office doe, kan ik op het moment beetje op die ene core aan het werken zijn.
Dus ik orthos geprobeerd en ja dan krijg je dit na 3 minuten :

En ja de ene core word idd bijna 60 graden zoals ik het bij probe uitlees, maar de andere niet! Heb ik nu last van een mindere core ? Want kijk mijn proc loopt nu 220x10 =2200 en dat is een overclock van 200 mhz. Na 3 minuten gaat 1 core al fouten geven, dat is volgens mij die ene die zo warm word.
Nu koop ik wel ene andere cooler maar kan iemand dit verklaren ?
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p