Hallo, ik ben op zoek naar een laptop/notebook voor mijn studie communicatie. Echter heb ik geen flauw idee waar ik naar op zoek ben. Ik heb wel een aantal eisen: multitasken (heftig) zonder dat het systeem instabiel wordt, goede grafische kaart (ik ben verknocht aan strategie/sim games), net design, niet krasgevoelig, tussen de 2 en 2.8 kg in (ong.), usb. Eigenlijk reikt mijn kennis wat betreft het interne wezen van deze techniek niet. Wat is aan te raden een XP of een Vista?? (ik ben een arme student en office is zo duur.) Mijn budget is t/m 800E. Kan ik hiervoor wat leuks in huis halen of?? Heeft iemand suggesties, tips, etc??
oeps verkeerd
[ Voor 96% gewijzigd door dirk38 op 10-08-2007 01:09 ]
Het studeren en een topic op GoT hebben enige dingen gemeen, namelijk het goed lezen (van de FAQ) en eigen inzet
[ Voor 4% gewijzigd door Dutch_Razor op 10-08-2007 01:12 ]
Dan hebben er nogal wat mensen blijkbaar niet gestudeerdDutch_Razor schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:11:
Het studeren en een topic op GoT hebben enige dingen gemeen, namelijk het goed lezen (van de FAQ) en eigen inzet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
800 Euro, is wat krapjes als je ook nog een videokaart wil waar je wat mee kan gamen... Misschien kun je binnenkort wel een oud model op de kop tikken met een AMD Turion 64 X2/Core (2) Duo, 1GB en GeForce Go 7600 die er uit moet.
Wil je echt een beetje Mid-range kaart hebben als de HD2600/8600M dan ben je 1200 euro kwijt.
Wil je echt een beetje Mid-range kaart hebben als de HD2600/8600M dan ben je 1200 euro kwijt.
misschien als je voor een 2e hands flaptoppie gaat kijken. Dan ben je vaak minder geld kwijt voor meer inhoud. kost je wat meer moeite maar dan heppie ook wat.GremliN-Online schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:11:
800 Euro, is wat krapjes als je ook nog een videokaart wil waar je wat mee kan gamen... Misschien kun je binnenkort wel een oud model op de kop tikken met een AMD Turion 64 X2/Core (2) Duo, 1GB en GeForce Go 7600 die er uit moet.
pricewatch: Toshiba Satellite A100-405GremliN-Online schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:11:
Deze heeft een vriend van me al ongeveer een half jaar geleden bij paradigit kunnen halen voor 749,-, misschien wijs om even het internet af te struinen of je hem voor die prijs nog ergens kunt halen... in de pricewatch ben je 800 kwijt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()