Toon posts:

Wireless valt terug in snelheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen heb ik een pc met windows vista met draadloos netwerk van linksys.
Maar nu valt tijdens het downloaden om de zoveel tijd mijn snelheid terug naar 70-100 kB/s.
Als ik dan mijn verbinding verbreek met het netwerk en weer verbind heb ik mijn volledige snelheid weer terug (1000 kB/s). Ik heb al met netlimiter mijn snelheid begrenst op 700 kb/s, omdat ik dacht dat Casema mijn verbinding aan het knijpen was. Ook dit werkt niet. Weet iemand waar dit probleem aan ligt en hoe ik dit kan oplossen????

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat download je dan..als je Torrents download kan dat goed kloppen namelijk.

Welke draadloze app. gebruikt je, wat heb je zoal al meer geprobreerd (drivers etc.) enz. enz.

Verwijderd

Topicstarter
Ik download via nieuwsgroepen. Mijn router is een linksys en mijn receiver een usb sweex.
Maar op mijn oude pc met xp gebruikte ik deze ook. Het enige wat veranderd is, is mijn nieuwe pc met vista. Verder heb ik nog niets met drivers geprobeerd, zou dit een oplossing kunnen zijn dan?

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 18:58

Edgarz

Tweako-active since1986

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:06:
Ik download via nieuwsgroepen. Mijn router is een linksys en mijn receiver een usb sweex.
Maar op mijn oude pc met xp gebruikte ik deze ook. Het enige wat veranderd is, is mijn nieuwe pc met vista. Verder heb ik nog niets met drivers geprobeerd, zou dit een oplossing kunnen zijn dan?
Drivers onder Vista zijn nog niet allemaal perfect. Zou je moeten checken door een XP machine op te zetten of een laptop met xp en wireless. Dan weet je of het met Vista te maken heeft.

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-03 15:40
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:33:
Sinds een paar dagen heb ik een pc met windows vista met draadloos netwerk van linksys.
Maar nu valt tijdens het downloaden om de zoveel tijd mijn snelheid terug naar 70-100 kB/s.
Als ik dan mijn verbinding verbreek met het netwerk en weer verbind heb ik mijn volledige snelheid weer terug (1000 kB/s). Ik heb al met netlimiter mijn snelheid begrenst op 700 kb/s, omdat ik dacht dat Casema mijn verbinding aan het knijpen was. Ook dit werkt niet. Weet iemand waar dit probleem aan ligt en hoe ik dit kan oplossen????
Kan je in je modem een ander channel instellen ? Ik had dat ook in mijn Cisco router. Een ander kanaal en ik werd er niet meer afgegooit.