Toon posts:

Coax Signaal

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben onlangs naar de schuur verhuist met mn troep omdat mn kamertje in huis een beetje te klein en te warm werd.
Nu wil ik hier natuurlijk ook TV kijken maar de afstand is nogal pittig.. een goede 30 meter. iets te veel voor een coax kabeltje dus.

Ik heb al een videozender op 2.4ghz geprobeert maar het bereik is net niet voldoende om ongestoord TV te kunnen kijken, en moet er in huis en in de schuur nog 10+meter aan kabel van de zender/ontvangen naar de TV gelegd worden.

Wel heb ik een stabiele wifi verbinding hier omdat er een omni antenne op het dak van de schuur staat waar een UTP kabel op 100mbit naartoe loopt, die zou ik dus eventueel naar binnen kunnen leggen of een nieuwe ernaast door de tuin leggen,totale afstand van kabel is zon 60meter.

Wat is de beste manier om hier TV te krijgen? bedankt.

• mitalp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:57
Digitenne!

Verwijderd

Topicstarter
Is hier niet beschikbaar zover ik weet

edit: check gedaan.. niet beschikbaar :(

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 22:22 ]

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:51
Satelliet!

>1000 zenders (waarvan 25 nederlands, 90 duits :P )

maar 7,95 per maand en maar 2,95 per maand voor de gangbare zenders zonder Discovery en National Geo. En uberkwaliteit!

• EYE_EYE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-01 08:11

EYE_EYE

Tinkering till it sticks

Ik zie niet in waarom dit niet lukt met een coax kabeltje, die kunnen een heel eind komen.
(van de centrale tot aan je voordeur bijvoorbeeld)

Of bedoel je dat je niet wil graven ?

Anders gewoon coax trekken.

Have a great day

Verwijderd

Topicstarter
ok leuke alternatieven.. maar ik wil eerst proberen of ik het uit huis kan trekken

• mitalp
Greppeltje graven, kabel erin en klaar zou ik zeggen; maar die optie had je zelf al bedacht!?

lees ook hier: Verwijderd in "Coax versterker lengte kabels"

[ Voor 32% gewijzigd door mitalp op 09-08-2007 22:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daar hebben ze het over 20/25meter.. als ik een kabel moet leggen dan word het een kabel van 60meter...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

He hoe denk je dat het singaal thuiskomt bij je .. juist door kilometers coax en versterkers en splitsers

dus een goede versterker en fatsoenlijke coax doen wonderen .. die laatste 60m merk je dan niks
(of heb je geen zin om een greppel te graven ?)

[ Voor 13% gewijzigd door Fish op 09-08-2007 22:37 ]

Iperf

• mitalp
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:32:
Daar hebben ze het over 20/25meter.. als ik een kabel moet leggen dan word het een kabel van 60meter...
hmm volgens mij over 25 - 30 meter en ik lees:
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:15: ...nogal pittig.. een goede 30 meter. iets te veel voor een coax kabeltje dus.
Maar wat Fish zegt, fatsoenlijke kabel en een versterkertje dan gaat dat wel lukken.

Verwijderd

Topicstarter
het is tussen huis en schuur 30meter :) als ik een kabel moet neer gaan leggen ben ik totaal 60meter kwijt door een omweg om de oprit heen...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) Overige Hardware is geen dumpbak. Vragen over Consumentenvideo graag daar stellen
2) bovenstaande was je sowieso opgevallen als je voor het posten op zoek gegaan was naar eerdere topics. Het feit dat je hier zit geeft dus aan dat je dat niet gedaan hebt. En dat is toch echt een eis hier op GoT :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.