Ik wou vandaag een backup maken van wat foto's ed. van 3 gig, dus ik zette nero aan het werk, maar het branden mislukte omdat ik op de openen knop drukte
Goed, ik dacht dat het me alleen een dvdtje had gekost, maar ineens was de hele brander verdwenen. Ik heb geprobeerd met systeem herstel alles terug te zetten, maar dat veranderde niets. Toen heb ik hem in een andere sata poort gestopt en hij deed het weer. Ik wou alles nog een keer branden, maar na zo'n 5 minuten stopte hij er weer mee door een fout en weer was de dvd speler weg.
In de bios herkent hij de dvd speler ook al niet meer omdat hij normaal dicht gaat bij het opstarten, wat hij nu niet meer doet.
Heeft iemand dit eerder gezien? Want ik heb nog maar een paar sata poortjes over en ik hoop niet dat die doorgebrand worden
Het gaat hier om een nieuw (2 week oud) systeem, Gigabyte P35-DS3R + Lite On LH-20A1S
In de bios herkent hij de dvd speler ook al niet meer omdat hij normaal dicht gaat bij het opstarten, wat hij nu niet meer doet.
Heeft iemand dit eerder gezien? Want ik heb nog maar een paar sata poortjes over en ik hoop niet dat die doorgebrand worden
Het gaat hier om een nieuw (2 week oud) systeem, Gigabyte P35-DS3R + Lite On LH-20A1S
[ Voor 5% gewijzigd door Lantash op 09-08-2007 21:57 ]