Sleutelen aan een Acer aspire 1400 serie

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• maxsurf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2025
Hallo,

Ik heb een acer aspire 1406 lc.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan een handleiding kan komen om het open te sleutelen.
Ik wil eigenlijk mijn harde schijf vergroten en zien hoe ik er een nieuwe in kan zetten ik weet wel waar hij zit in de laptop maar ik krijg hem niet zomaar los denk ik :?
Heeft ook iemand enig idee hoe ik de standaard acer instellingen op de harde schijf zou kunnen overplaatsen.

Tweakers alvast bedankt.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:58
bij mijn travelmate zitten onder de scharnierpunten voor het scherm 2 "kapjes" waarmee je de scharnieren kan blootleggen, tevens zitten daar de eerste 2 schroefjes (bij mij tenminste) om je laptop te demonteren

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

maxsurf schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:27:
Hallo,

Ik heb een acer aspire 1406 lc.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan een handleiding kan komen om het open te sleutelen.
Ik wil eigenlijk mijn harde schijf vergroten en zien hoe ik er een nieuwe in kan zetten ik weet wel waar hij zit in de laptop maar ik krijg hem niet zomaar los denk ik :?
Heeft ook iemand enig idee hoe ik de standaard acer instellingen op de harde schijf zou kunnen overplaatsen.

Tweakers alvast bedankt.
Daar heb je een zgn service manual voor nodig. Voor de 1400 series staat die bijvoorbeeld hier, verder kun je gewoon gaan zoeken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Inderdaad, als je even wat verder kijkt dan je neus lang is (bijvoorbeeld om eerst op zoek te gaan naar de juiste term voordat je op zoek probeert te gaan voor de "handleiding" zelf...) kun je hier zelf ook prima mee verder.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.