windowslifecontact file openen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.068 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-07 09:13
Beste mede tweakers,

ik heb hier gesprek geschiedenissen die ik niet kan openen.

Ik heb geprobeerd via internet explorer en kladblok en veel gezocht op internet maar niks kunnen vinden.
heb deze site wel gevonden alleen staat geen antwoord: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2031374

het bestand extentie heet: windowslifecontact file (.windowslifecontact) of (***.WindowsLiveGroup)

iemand enig idee hoe ik deze bestanden kan openen?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 13:17

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Wat bedoel je met 'niet kunnen openen'
Krijg je een foutmelding?

probeer de files even in je C-root o.i.d. te plaatsen, mogelijk heb je last van de windows-beveiliging en probeer je files te openen van een andere gebruiker.

[ Voor 55% gewijzigd door Tukk op 09-08-2007 20:24 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 18:17
Het lijkt mij dat die bestand binair zijn. En dus moet je dan weten hoe het programma de bestanden opgeslagen heeft. Kan je via Windows Live de bestanden die gewoon openen?

Hail to the king baby!

• willyfreak
Tukk schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:23:
Wat bedoel je met 'niet kunnen openen'
Krijg je een foutmelding?

probeer de files even in je C-root o.i.d. te plaatsen, mogelijk heb je last van de windows-beveiliging en probeer je files te openen van een andere gebruiker.
hij vraagd met wel bestand ik dit wil openen (dus via kladblok en IE geprobeerd)

en via msn krijg ik het niet geopend want deze berichten zijn overgenomen van andere computer omdat die opnieuw geinstaleerd word en wou gesprekken bewaren

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 13:17

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

In de usenet-groep
http://groups.google.nl/g...=2&hl=nl#ea640dcf094874e9
Hebben ze het er over dat de data gescrambled is en dat er nog geen mogelijkheden bestaan om de file uit te lezen..

Verder is er wel veel te lezen via google, ik kan het wel voor je doen, maar..
http://www.google.com/sea...T+how+to+open&btnG=Search

[ Voor 20% gewijzigd door Tukk op 09-08-2007 20:30 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• willyfreak
de datum van dit bericht is: ma 26 feb 2007

en op die helpmij forum stond dat er iemand wel iets voor had...

(ma graag zou ik het legaal willen houden _/-\o_ )

en ik heb ook veel gegoogeld maar staat nergens een antwoord waar ik iets aan heb!

mijn italiaans is niet best maar kan iemand hier mee verder helpen? http://blog.tankmiche.alt...r-windowslivecontact.html

[ Voor 45% gewijzigd door willyfreak op 09-08-2007 20:35 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

willyfreak schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:32:
[...]

mijn italiaans is niet best maar kan iemand hier mee verder helpen? http://blog.tankmiche.alt...r-windowslivecontact.html
Daar staat slechts een analyze van Windows Live Messenger; met een opsomming van wat de applicatie allemaal aanmaakt. Daar heb je dus niets aan. Ik kan ook vrij weinig vinden om dit probleem op te lossen; krijg je Windows Live Messenger niet zo gek om je contacts in een leesbaar formaat te exporteren?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• willyfreak
ik ben nu aan het klote om het via msn te openen maar totnutoe geen resultaat

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gaat niet lukken, je hebt niet meer hetzelfde sid.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• willyfreak
sanfranjake schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:44:
Gaat niet lukken, je hebt niet meer hetzelfde sid.
wat bedoel je met zelfde sid? ik heb de computer nog draaiend waar de bestanden op stonden dus....

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Weet je wel heel zeker dat dit gespreks-GESCHIEDENISSEN zijn? Want afaik zijn dit tot nu toe altijd .xml files geweest (ook in de 8.5 beta die ik draai) en deze staan standaard in User\Documenten\Mijnt Ontvangen bestanden\Je_email_adres_met_cijfers_erachter\Geschiedenis. Deze .xml kan je overigens inderdaad niet openen zonder een MessageLog.xsl file in dezelfde directory.

Terugkomende op wat jij zei, de .windowslifecontact en.WindowsLiveGroup extensies lijken imo te duiden op backups van je contactpersonenlijst. Dit kan je controleren door de files die jij hebt te (proberen te) openen via (vanuit het WLM-hoofdscherm) Contactpersonen > Messenger-contactpersonen importeren...

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

• willyfreak
dit zijn (volgensmij) gesprek gescheideniss die verwijderd waren en weer terug gehaalt met GetDataBack....

Verder zal ik dan nog een zoeken op die .xml maar volgensmij waren dit gepsrek geschiedenissen.

Verwijderd

Hallo,

Ik heb dus precies het zelfde probleem en denk dus dat mijn man vreemd gaat. Ik wil heel graag de email adressen achter halen, dat is genoeg voor mij. Wie o wie kan mij helpen om die bestanden te kunnen openen. Alvast heel erg bedankt.

M.vr.gr,
Dina

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 18:17
Je wilt de windowslivecontact bestanden openen? Dat kan dus niet aangezien dat geencrypte bestanden van MSN zijn. Die kan MSN alleen openen.

Als je graag wilt weten wat jou man op zijn pc doet zijn daar vast wel andere manieren voor, maar dat mogen wij hier niet neerzetten.

Hail to the king baby!

Pagina: 1