Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lightbox 2 vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik wil met 1 link een hele imageset ophalen...dus ik heb een pagina met maar 1 plaatje erop, wanneer je op dat plaatje klikt, krijg je de lightbox en daarin met pijltje andere plaatjes kunnen zien. Op de site van lightbox2 staat als voorbeeld erbij dat de overige plaatjes ook op de site moeten staan, maar dat wil ik niet wie weet hoe dit moet? Ik weet alleen dat je iets van een gorep naam moet geven ofzo. Wie kan me helpen?

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 21:40

Not Pingu

Dumbass ex machina

Zoals in de instructies staat: ipv. rel="lightbox", rel="lightbox[groepnaam]" opgeven.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Verwijderd

Topicstarter
dat doe ik ook, maar hoe moet het script weten dat een plaatje bij een bepaalde groep hoort?

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 21:40

Not Pingu

Dumbass ex machina

Je kunt de (links naar de) andere plaatjes ook verbergen met CSS. Je zult ze vziw wel altijd op de pagina moeten zetten want anders zou lightbox moeten gokken wat de bestandsnamen zijn.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Verwijderd

Topicstarter
ah dat is opzich best een goed idee, weet je misschien hoe ik met css een plaatje onzichtbaar kan maken?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
McNRiQ, dat is erg basis hoor, met een simpele query al te vinden op google. Beetje moeite doen, we gaan t niet allemaal voorkauwen hier, succes.

Verwijderd

Topicstarter
dat snap ik ook wel

alleen als ik dat doe, ondanks dat css het onzichtbaar maakt, wordt dan niet alsnog het plaatje geladen?? het gaat om 30 fotos ben bang dat het laden dan traag wordt

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 21:01:
dat snap ik ook wel

alleen als ik dat doe, ondanks dat css het onzichtbaar maakt, wordt dan niet alsnog het plaatje geladen?? het gaat om 30 fotos ben bang dat het laden dan traag wordt
sja dat zit er nou wel in he. ;) .

Mischien dat alleen 30 links naar die 30 plaatjes ook werkt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Succes met proberen, het is niet de bedoeling dat wij je met de basis dingen op weg helpen. Verdiep je eerst eens in de materie en probeer iets meer zelfinzet te tonen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.