Ik ben dus op zoek naar een (42 cm brede) harddisk MP3-speler voor in mijn HIFI set. Ik heb dit topic al een jaar geledeen een keer geplaatst, maar daar kwam niet veel uit (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1158100/ ). Alleen de Hifidelio leek me wel wat maar die is me veel te duur.
En wat zoek ik dan:
- Een 42 cm brede MP3 speler met HD van 100-200 GB
- USB 2.0 aansluiting zodat je bijvoorbeeld makkelijk je externe HD op de HD van de mp3-speler kan dumpen (of eventueel via WIFI)
- Liefst een groot display op de speler zodat je makkelijk de juiste mp3 kan selecteren
- Als het er is, een afstandsbediening bij de speler met een groot display zodat je vanaf je luie stoel makkelijk de juiste mp3 kan selecteren (bij de Hifidelio kan je er een Nokia 770 bij kopen of een andere PDA met WIFI).
Is er nu al wat meer op de markt ?
En wat zoek ik dan:
- Een 42 cm brede MP3 speler met HD van 100-200 GB
- USB 2.0 aansluiting zodat je bijvoorbeeld makkelijk je externe HD op de HD van de mp3-speler kan dumpen (of eventueel via WIFI)
- Liefst een groot display op de speler zodat je makkelijk de juiste mp3 kan selecteren
- Als het er is, een afstandsbediening bij de speler met een groot display zodat je vanaf je luie stoel makkelijk de juiste mp3 kan selecteren (bij de Hifidelio kan je er een Nokia 770 bij kopen of een andere PDA met WIFI).
Is er nu al wat meer op de markt ?