Toon posts:

[XP] Toucan ipc window melding bij afsluiten*

Pagina: 1
Acties:
  • 706 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem met mijn pc van nu ongeveer 1/5 maand oud. Wanneer ik de pc afsluit krijg ik een venster met:

Toucan Ipc Window

Nu beeindigen? Annuleren?

Ik heb gekeken bij mijn geinstalleerde software, maar naar mijn weten heb ik nog nooit een programma dat toucan ipc window heet geinstalleerd. Ik heb ook al wat gegoogeled maar daar kwam ook niet veel uit, aangezien de meeste mensen deze melding krijgen als ze een game spelen etc.
Ik heb de hele pc al een keer gescand met de nieuwste kaspersky en avg.

Mijn pc specs:

-amd athlon 64x2 4800+
-2 gb geheugen
- ati radeon x1950 pro
- windows xp home editon sp2

Alvast bedankt, Greetz Nexxus

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? :( ;(

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Oblivion.exe aanwezig?
http://www.trustedreviews.com/forums/showthread.php?t=868 (eerste hit Google bij mij).

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik dus ook al gezien ;) Maar nee, ik heb geen oblivion op me pc staan... :9

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:55:
Die had ik dus ook al gezien ;) Maar nee, ik heb geen oblivion op me pc staan... :9
Er stond ook een oplossing voor zijn probleem, wat jou wellicht ook zou kunnen helpen en dat is een sys restore.

LinkedIn WoT Cash Converter

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

TouCan IPC (InterProcessCommunication) Window is geen los programma maar een onderdeel van een andere applicatie, niet toevallig TouCam? Met een Philips webcam?

[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 10-08-2007 19:12 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Het is een xfire dll imo, draai je xfire? dan zou ik het herinstalleren..

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:12:
[...]

TouCan IPC (InterProcessCommunication) Window, niet toevallig TouCam? Met een Philips webcam?
Dit zou inderdaad wel kunnen ja, aangezien ik laatst een nieuwe webcam op me pc heb aangesloten maar die later weer verwijderd heb. Het probleem is nu in ieder geval opgelost, ik heb net een BIOS update gedownd en nu sluit ie weer snel en zonder problemen af :> :)

Bedankt voor jullie suggesties en hulp :*)

Verwijderd

probleem opgelost (blaat) :-)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 19:15 ]

Pagina: 1