Kan niets op externe harde schijf vinden

Pagina: 1
Acties:

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:49
Ik heb een Promedion E-Drive Externe harde schijf. En deze werkt op mijn laptop gewoon. Maar nu ik hem op een vaste computer aansluit doet hij raar. Ik doe de USB-Kabel in de computer (na de externe voeding in het stopcontact te hebben gedaan). Dan zet ik het apparaat aan, en de computer geeft een melding dat er wat wordt aangesloten. Als ik dan bij Deze Computer kijk staan de 3 partities er niet.

Wanneer ik naar apparaatbeheer ga staat de harde schijf er wel gewoon en bij eigenschappen > volumes staan ook gewoon de 3 partities. Hoe komt het dat ik deze niet zie in de verkenner?

• Lantash
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-02 14:28
Welke 3 partities bedoel je?
- Heb je 3 partities op die externe hd staan?
- Of bedoel je de externe hd + 2 apparte partities?

En wat heb je allemaal moeten doen om de hd op de laptop aan het werk te krijgen? Heb je drivers moeten installeren (tip voor op je pc)?

Verwijderd

^^ op werk heb ik ook zo'n schijf liggen, signed. :)

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:49
Lantash schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 21:46:
Welke 3 partities bedoel je?
- Heb je 3 partities op die externe hd staan?
- Of bedoel je de externe hd + 2 apparte partities?

En wat heb je allemaal moeten doen om de hd op de laptop aan het werk te krijgen? Heb je drivers moeten installeren (tip voor op je pc)?
Ik heb op de externe harde schijf 3 partities, die bedoel ik dan ook. En op mijn laptop was het gewoon inpluggen en hij deed het goed.

• Lantash
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-02 14:28
Heb je dan al geprobeerd de drivers te installeren op je pc? Doet soms wonderen _/-\o_

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

enablebiglba mischien ?

Iperf

Verwijderd

Of handmatig de schijfletters toevoegen?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Kan ook nog zijn dat het een uitgebreid volume is, deze wordt gekoppeld aan de windows installatie waar hij op is aangemaakt.
Resultaat, aan een andere PC hangen resulteert in het wel zichtbaar zijn, maar niet bruikbaar zijn van de schijf. Oplossing: Geen makkelijke gevonden tot nu toe, meestal resulteerde het bij mij in backup maken, formatteren als primaire partitie, en opnieuw beginnen...
Pagina: 1