Het volgende is er aan de hand.
Na het installeren van windows krijg ik de volgende foutmelding
Nadeel is dat het toetsen bord en muis niet werken dus kan log ook niet openen Booten in SafeMode werkt ook niet.
De image is zelf gemaakt en wordt soms wel goed geinstalleerd en soms niet.
Met sysprep is de image gemaakt.
Laptop is een HP Compaq 6910p
Mini setup draaid. Muis en toetsenbord werken niet.
Minisetup gaat drivers installeren en scherm gaat op zwart. Hier komt de machine niet uit.
Reboot de machine door deze hard uit te zetten en machine geeft de bovenstaande foutmelding.
Nu indien ik Windows handmatig installeer dmv Windows XP SP2 gaat de installatie zonder problemen. ook Linux installeren geeft geen problemen we kunnen de -nosidgen switch niet gebruiken dit omdat de image ruim 400 laptops moeten worden geinstalleerd daar willen we niet allemaal de zelfde SID op hebben.
Na het installeren van windows krijg ik de volgende foutmelding
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| FATAL ERROR An error has been encountered that prevents Setup from continuing Windows is unable to start because the registry could not be updated. To address this problem, please contact your computer manufacturer. Windows must now Shut Down. Press OK to view the setup log file. |
Nadeel is dat het toetsen bord en muis niet werken dus kan log ook niet openen Booten in SafeMode werkt ook niet.
De image is zelf gemaakt en wordt soms wel goed geinstalleerd en soms niet.
Met sysprep is de image gemaakt.
Laptop is een HP Compaq 6910p
Mini setup draaid. Muis en toetsenbord werken niet.
Minisetup gaat drivers installeren en scherm gaat op zwart. Hier komt de machine niet uit.
Reboot de machine door deze hard uit te zetten en machine geeft de bovenstaande foutmelding.
Nu indien ik Windows handmatig installeer dmv Windows XP SP2 gaat de installatie zonder problemen. ook Linux installeren geeft geen problemen we kunnen de -nosidgen switch niet gebruiken dit omdat de image ruim 400 laptops moeten worden geinstalleerd daar willen we niet allemaal de zelfde SID op hebben.
A Soldiers manual and a pair of boots.