[remotely anywhere]

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• td22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05-2024
Momenteel gebruik ik Logmein.com om remote op mijn pc in te loggen dit gaat prima. Maar omdat Remotely Anywhere (zelfde maker) wat meer mogelijkheden heeft wil ik dit graag gaan gebruiken.

Ik heb het programma op mijn PC geïnstalleerd en op mijn Linksys Wireless-N Broadband Router WRT300N heb ik in eerste instantie geprobeerd (de standaard poort) 443 (zowel TCP als UDP) door te sturen naar mijn computer via Single Port Forwarding.

Het lukt mij niet om van een pc buiten mijn eigen netwerk in te loggen op mijn PC. Wat ik nog geprobeerd heb is een andere ongebruikte poort in te stellen maar ook dat mocht niet baten en ook heb ik geprobeerd om de standaard internetpoort te gebruiken (80) maar het werkte allemaal niet.

De logmein.com software staat nog op mijn computer en dat werkt nog steeds prima. Bij de Remotely Anywhere software krijg ik alleen te zien: kan pagina niet weergeven.

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Remotely anywhere heb ik ook vaker gebruikt..Bij default install gebruikt hij volgensmij poort 2000. (jij hebt deze aangepast naar 443, zodat je makkelijk https://IP kunt doen oid?).
Anyway, gewoon een trigger op extern TCP port instellen richting je PC waar RA op draait.

(Net gekeken Logmein.com is by default al 443)

euh...ja

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
td22 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:32:
Momenteel gebruik ik Logmein.com om remote op mijn pc in te loggen dit gaat prima. Maar omdat Remotely Anywhere (zelfde maker) wat meer mogelijkheden heeft wil ik dit graag gaan gebruiken.

Ik heb het programma op mijn PC geïnstalleerd en op mijn Linksys Wireless-N Broadband Router WRT300N heb ik in eerste instantie geprobeerd (de standaard poort) 443 (zowel TCP als UDP) door te sturen naar mijn computer via Single Port Forwarding.

Het lukt mij niet om van een pc buiten mijn eigen netwerk in te loggen op mijn PC. Wat ik nog geprobeerd heb is een andere ongebruikte poort in te stellen maar ook dat mocht niet baten en ook heb ik geprobeerd om de standaard internetpoort te gebruiken (80) maar het werkte allemaal niet.

De logmein.com software staat nog op mijn computer en dat werkt nog steeds prima. Bij de Remotely Anywhere software krijg ik alleen te zien: kan pagina niet weergeven.
Heb je het ook opgenomen in de windows firewall. (Er even vanuit gaand dat je die gebruikt/ingeschakeld staat).

• td22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05-2024
Rfce schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:45:
Remotely anywhere heb ik ook vaker gebruikt..Bij default install gebruikt hij volgensmij poort 2000. (jij hebt deze aangepast naar 443, zodat je makkelijk https://IP kunt doen oid?).
Anyway, gewoon een trigger op extern TCP port instellen richting je PC waar RA op draait.

(Net gekeken Logmein.com is by default al 443)
Ik heb niet zelf poort 443 ingesteld in eerste isntantie maar dat deed het programma zelf, ik neem aan inderdaad omdat je dan gewoon HTTPS://blabla kunt gebruiken. Afbeeldingslocatie: http://www.td22.nl/zooi/screenshot.jpg
zo zien mijn instellingen er uit, volgens mij moet dat kloppen

Ik gebruik geen windows firewall of een andere firewall. Overigens heb ik voor deze router een Belkin router gehad, en volgens mij op dezelfde manier ingesteld als deze en daar heeft het altijd wel prima gewerkt. Uiteraard is 133 mijn pc, waar de RA software draait.

Ik ben er dus nog niet uit.