hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Hi,kazz1980 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:34:
Type: Samsung LE37R81B
Ik heb deze LCD net een week... Geweldig ding, maar:
Er zijn 3 voorkeursstanden, te weten Dynamisch, Standaard en Film.
Dynamisch is enkel voor als de omgeving erg licht is, standaard is prettig voor TV kijken en film voor film (duh...)
Nu kijk ik digitale TV dus op "Standaard". Maar ieder half uur / uur valt het beeld een seconde of 5 weg en schiet hij terug naar "Dynamisch", de stand waar hij ook op stond toen het ding net uit de doos kwam... Iemand enig idee waarom!?? Het is echt reuze irritant!
Je LCD staat nog op shop mode.... je moet naar plug&play gaan daar kan je wijzigen..
ok... ga ik bij thuiskomst proberen!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Hoe krijg je de TV uit shop-mode? Ik ben bezig met een LE26R8 en deze kan ik niet programmeren. Dus ook niet de plug&play of kanaalinstelling selecteren.
Ik ben al een beetje aan het proberen met de menuknop vasthouden enzo maar ik kom er niet verder mee
Ik ben al een beetje aan het proberen met de menuknop vasthouden enzo maar ik kom er niet verder mee
Verwijderd
OK eindelijk, geen kick, google was my friend. Ik heb op een site het volgende gevonden.
Doe de tv in stand-by. Druk achtereenvolgens 1 seconde op: INFO, MENU, MUTE en druk weer op POWER, hier kom je in een service menu waar je allerlei "ongewone" instellingen kunt wijzigen.
Doe de tv in stand-by. Druk achtereenvolgens 1 seconde op: INFO, MENU, MUTE en druk weer op POWER, hier kom je in een service menu waar je allerlei "ongewone" instellingen kunt wijzigen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 13:43 ]