een klein kort vraagje... als ik digitale televisie van casema aanvraag via de inschrijfkaart die bij de smartcard zat, moet ik dan dat kaartje invullen met dezelfde gegevens als mijn standaard-RTV abonnoment? Of is het alleen maar dat het hetzelfde huisadres moet zijn? Bedankt alvast!
het lijkt me hetzelfde adres als de standaard RTV abbo maar als het goed is staat die op je huisadres waar je dat abbo op hebt, dus volgens mij is er geen probleem?
Want welke gegevens begrijp je niet helemaal van die kaart? Gewoon je adresgegevens invullen en je cardnummer en klaar is kees.
Want welke gegevens begrijp je niet helemaal van die kaart? Gewoon je adresgegevens invullen en je cardnummer en klaar is kees.
Tenaamstelling is niet relevant imo. NAW-gegevens moeten wel overeenkomen.
Administratieve systemen bieden in dergelijke gevallen meestal de mogelijkheid tot meerdere klanten op hetzelfde adres. Tevens stelt Casema volgens mij als voorwaarde dat er een kabelaansluiting aanwezig is op het adres. Als de naam anders is, zal imo een nieuwe klant aangemaakt worden. De NAW-gegevens dienen iig wel overeen te komen, als je niet een tweede RTV-abonnement wilt hebben.
Administratieve systemen bieden in dergelijke gevallen meestal de mogelijkheid tot meerdere klanten op hetzelfde adres. Tevens stelt Casema volgens mij als voorwaarde dat er een kabelaansluiting aanwezig is op het adres. Als de naam anders is, zal imo een nieuwe klant aangemaakt worden. De NAW-gegevens dienen iig wel overeen te komen, als je niet een tweede RTV-abonnement wilt hebben.