Toon posts:

Gratis provider met PHP+Perl+ASP

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een gratis provider met PHP3/4. Perl 5 en ASP???

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je niet kiezen ?:?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 14:12

Exterazzo

Qeasy

Je wilt wel heeel veel voor heeeeeeeeeeel weinig (of te wel nix) ik denk niet dat je dat zo snel gaat vinden

Audentia

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
waarom moet je ASP en PHP door elkaar heen hebben??

Verwijderd

Topicstarter
Alleen PHP+Perl mag ook (maakt niet uit welke versie)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11

admiral866

The King Personality Disorder

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 23:09
www.spaceports.com
www.f2s.com(maar veel te vaak down)
www.datablocks.net
Ik geloof ook nog:
www.saxen.net

maar die weet ik niet zeker.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Kresh
  • Laatst online: 02-03 09:27
Op zaterdag 10 februari 2001 20:16 schreef Taradino het volgende:
www.f2s.com(maar veel te vaak down)
www.datablocks.net
Ik zat eerst bij F2S, ben toen naar datablocks verhuist, omdat dat sneller zou zijn. Nou dat valt best wel tegen. Datablocks is meer off- dan on-line en de mysql server is al helemaal nooit bereikbaar.
Ben nu dus weer terug naar F2S, en het bevalt nog steeds goed

btw: F2s is CGI+php+mysql

• oogapp0ltje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
(8> Over het algemeen gaan een linux (PHP) en microsoft (ASP) proggie niet zo goed samen.

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
Op zondag 11 februari 2001 14:59 schreef Ravenof het volgende:
(8> Over het algemeen gaan een linux (PHP) en microsoft (ASP) proggie niet zo goed samen.
ja, maar php draait ook prima op windows, dus das gelul :P

asp gaat wel niet op linux, maar das te verwachten heh..

Verwijderd

Hoe staat het tegenwoordig met bovenstaande hosters ? en is spaceports wat ?

[edit]
nm |:( ik bedenk me net dat ik maar een eigen servertje ga opzettend aangezien dat veeeeeeeel handiger is :)

Verwijderd

Op zondag 11 februari 2001 15:27 schreef PlayR het volgende:
asp gaat wel niet op linux, maar das te verwachten heh..
Chill(i)soft ASP?

• goalgetter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 15:24
Als je nou nog een oude 486 ofzo hebt staan install je toch gewoon lekker je eigen servertje? Geen gezeik met rechten om dit/dat te doen, snel zat voor wat dev werk, en je hebt precies de libraries die je zelf wil hebben.

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 13:24
Op donderdag 18 oktober 2001 19:26 schreef Zef het volgende:

[..]

Chill(i)soft ASP?
Dit draait idd goed onder *nix maar met XML werken geeft dan wat problemen (maar dat kan ook aan de versie liggen natuurlijk) ..

• flat
  • Niet online
Op donderdag 18 oktober 2001 19:17 schreef Zotty het volgende:
ik bedenk me net dat ik maar een eigen servertje ga opzettend aangezien dat veeeeeeeel handiger is :)
inderdaad
heb ik ook gewoon, en hij trekt alles (ook m'n dynamische en interactieve icon) met gemak.
loads komen in pricipe niet boven de 0.25 (behalve die ene keer dat ik een file in zichzelf included had |:(... internetten ging niet meer zo snel, en toen ik naar m'n server status keek en een load van 11.3 zag staan snapte ik dat wel ;)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zoek nog altijd een goede php/MySQL hosting,
F2S stopt op dit moment met hun services.

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 16:53
Tip:

Denk eens aan betaalde hosting. Werkt VELE malen beter. Ik zat vroeger ook altijd uren het web af te zoeken als de gratis provider waar ik bij zat er 1) of mee kapte of 2) ontzettend traag werd door vele gebruikers.

Bij betaalde hosting ben je daar helemaal vanaf! Eén keer een leuke zoeken (eentje die volledig aan je wensen voldoet), en je bent van heel het gez**k af! Het hoeft echt niet veel te kosten. Mijn eerste betaalde hosting was bij vevida.nl, voor 128,- per jaar (destijds) een zeer compleet pakket met o.a. ASP, MySQL, PHP, Access database, domeinnaam (highpos.com), Win 2000 server, kortom een ideale speeltuin voor de beginner. Op een gegeven moment groeide de site (omdat ik eindelijk eens tijd had voor de dingen waar het om gaat, en omdat 'ie nu wel snel was), ik had maar een pakket van 1 GB en hoger werd flink bijbetalen.

Toen heb ik een nieuwe gezocht, ik was inmiddels blijven plakken aan PHP & MySQL en had behoeften aan meer controle over de site. Overgestapt naar een FreeBSD, MySQL, PHP, 2 GB per maand server, .nl domeinnaam voor 200,- per maand, bij NXS.NL. Inmiddels wordt die 2 GB ook al krap...

Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee!

Verwijderd

Ik sluit me aan bij dirkpostma, ik gebruik nu zelf ook betaalde hosting en dat werkt stukken sneller je hebt geen banners of vervelende popups.

edit:
Ben je echt 12 jaar ?
Pagina: 1