Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Verwijderd
Je hebt je HDD open gemaakt in de vorm van dat je de schijven kunt zien?? Dan denk ik niet meer dat je iets kan recoveren.
zover ik weet zijn hdd's vacuum verpakt (ivm vrijving van lucht op snelheden van 5400rpm of hoger) en kun je hem nu wel helemaal vergeten...
maar misschien weet iemand anders er wat meer over...
maar misschien weet iemand anders er wat meer over...
Verwijderd
De kans is groot dat je straks nog veel meer problemen met de harddisk gaat krijgen...
Er zal nu ongetwijveld stof in de harddisk zijn gekomen wat funest is voor de hdd.
Als je nog maar enigzins op de harddisk kan komen.. gelijk backuppen...
Er zal nu ongetwijveld stof in de harddisk zijn gekomen wat funest is voor de hdd.
Als je nog maar enigzins op de harddisk kan komen.. gelijk backuppen...
nog wat, ik heb ook ooit een gecrashte hdd gehad (kop bleef hangen), ik heb nog 95% van de gegevens terug kunnen halen, maar dan moet je wel hard met bv de achter kant van een schroeve draaier op dat ding tikken (ik bedoel dus ECHT HARD!!) om de kop los te krijgen.
maar zoals gezegd, als je hem al open hebt gemaakt......
maar zoals gezegd, als je hem al open hebt gemaakt......
Lomp lomp lomp ..
eerst ff hiero vragen, dan actie ...
Ach, van fouten leer je ..
(ik hoop dat het een 500 mb schijf was ...)
eerst ff hiero vragen, dan actie ...
Ach, van fouten leer je ..
(ik hoop dat het een 500 mb schijf was ...)
Hallo, ehm nou ik kan alles zien op de drive alleen als ik cd windows typ gaat ie weer hangen, maar als ie eenmaal van floppy is opgestart draait het gewoon zonder herrie, hij is 4,1 Gb.
Ben weer even bezig geweest, als ik format c: doe dan zegt invalid media or sector 0 bad. Ja dat heb ik gezien maar kan ie die niet even overslaan? Ik wou dat ik partities had gemaakt...dan was er misscien maar 1 partitie kapot. Auw en pijn aan mijn schenen. Ik hoorde niks van vacuum toen ik hem openmaakte. Het is een samsung en er zit maar 1 schijfje in.
Verwijderd
Gooi die schijf maar weg. Je kan daar nooit meer (betrouwbaar) gegevens opzetten en garantie zou je ook niet meer kunnen claimen...
Weggooien !
Als je hem niet open gemaakt was er waarschijnlijk nog wel iets mee te doen is geweest, maar dat kun je nu dus écht vergeten.
Als je hem niet open gemaakt was er waarschijnlijk nog wel iets mee te doen is geweest, maar dat kun je nu dus écht vergeten.
Virussen? Scan ze hier!
Opeten!!!
Met een vlinke kwak pinakaas!!
Met een vlinke kwak pinakaas!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Ik vind ze toch beter weg te krijgen met een blaadje sla en wat mosterd
maar goed smaken verschillen nou eenmaal...
Ik had ook laatst last van een crashende HD, maar dat was software matig. Win2k had mijn fattables ed overhoop gepleurt. Bij mij zij format ook "sector 0 is beschadigd. medium is ongeldig."
Maar:
IBM heeft op haar homepage een aantal proggies staan waaronder de "Drive Fitness Test". Dit proggie is eventueel in staat je HD te repareren, en als dat niet lukt "nult" 'ie je hele harde schijf, dwz, alle sectoren worden weer leeggemaakt. Daarna kon ik hem weer gaan formatteren, ed.
Ik was al mijn data kwijt, maar mijn 20,5 gig'ertje was welk weer bruikbaar.
ps 1: bij mij was de HD dus niet stuk, dus of het bij jou werkt..
ps 2: koop een back-up medium
, ga ik ook doen als ik weer geld heb.
succes ermee.
Maar:
IBM heeft op haar homepage een aantal proggies staan waaronder de "Drive Fitness Test". Dit proggie is eventueel in staat je HD te repareren, en als dat niet lukt "nult" 'ie je hele harde schijf, dwz, alle sectoren worden weer leeggemaakt. Daarna kon ik hem weer gaan formatteren, ed.
Ik was al mijn data kwijt, maar mijn 20,5 gig'ertje was welk weer bruikbaar.
ps 1: bij mij was de HD dus niet stuk, dus of het bij jou werkt..
ps 2: koop een back-up medium
succes ermee.
Verwijderd
schroef hem dan ook niet open, en zet je pc niet in de weg, ik weet zo een twee drie niet wat je daaraan kunt doen
Pagina: 1