Hoi hoi 
Weer iemand die hulp nodig heeft bij het uitzoeken van een laptop? Ja
.
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een laptop en nu wil ik er ook echt een gaan kopen. De laptop zal veel op school gebruikt worden en thuis voor Photoshop/Dreamweaver. Er zullen dus geen games op gespeeld worden.
Ik heb een budget van ongveer € 700/800. Hierbij heb ik rekening gehoud dat er nog een laptop tas gekocht moet worden en een draadloze router voor thuis. Die € 700/800 zijn dus echt voor de laptop.
Als ik zo het internet afspeur zie ik dat er veel problemen zijn met Acer laptops. Toshiba komt daarintegen wel goed uit de verf en heeft naar mijn idee een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hoe denken jullie hier over?
Ik wil zowiezo dat mijn laptop minimaal 1GB aan geheugen heeft (liefst 2 GB), onboard video is genoeg, een ingebouwde webcam zou fijn zijn (kom ik veel tegen bij Toshiba laptops). Als ik de FAQ lees wordt een HD aangeraden met een toerental van 5400rpm.
Wat betreft de processor heb ik echt geen idee. Ik kom de Core Duo veel tegen maar zou niet weten welke snelheid voor mij het beste zou zijn.
Dus...
Scherm: 15,4''
Geheugen: Min. 1GB (liefst 2)
HD: 120GB
CPU: Intel Core Duo?? Welke???
Webcam: Ja.
Ik heb natuurlijk al een beetje onderzoek gedaan en kwam bij deze laptop uit:
Deze laptop kwam ik tegen bij de BCC met een prijskaartje van € 750,-: Toshiba A200-1CK
Toshiba Satellite A200-1CK
Is dit een goede keuze als ik zo de Toshiba serie bekijk?
Alvast bedankt
Weer iemand die hulp nodig heeft bij het uitzoeken van een laptop? Ja
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een laptop en nu wil ik er ook echt een gaan kopen. De laptop zal veel op school gebruikt worden en thuis voor Photoshop/Dreamweaver. Er zullen dus geen games op gespeeld worden.
Ik heb een budget van ongveer € 700/800. Hierbij heb ik rekening gehoud dat er nog een laptop tas gekocht moet worden en een draadloze router voor thuis. Die € 700/800 zijn dus echt voor de laptop.
Als ik zo het internet afspeur zie ik dat er veel problemen zijn met Acer laptops. Toshiba komt daarintegen wel goed uit de verf en heeft naar mijn idee een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hoe denken jullie hier over?
Ik wil zowiezo dat mijn laptop minimaal 1GB aan geheugen heeft (liefst 2 GB), onboard video is genoeg, een ingebouwde webcam zou fijn zijn (kom ik veel tegen bij Toshiba laptops). Als ik de FAQ lees wordt een HD aangeraden met een toerental van 5400rpm.
Wat betreft de processor heb ik echt geen idee. Ik kom de Core Duo veel tegen maar zou niet weten welke snelheid voor mij het beste zou zijn.
Dus...
Scherm: 15,4''
Geheugen: Min. 1GB (liefst 2)
HD: 120GB
CPU: Intel Core Duo?? Welke???
Webcam: Ja.
Ik heb natuurlijk al een beetje onderzoek gedaan en kwam bij deze laptop uit:
Deze laptop kwam ik tegen bij de BCC met een prijskaartje van € 750,-: Toshiba A200-1CK
Toshiba Satellite A200-1CK
| Type processor: Intel Core Duo |
| Uitvoering: T2080 |
| Kloksnelheid: 1730 MHz |
| Intern geheugen: 2048 MB |
| Intern geheugen (max.): 4096 MB |
| Beeldscherm grootte: 15,4 inch |
| Beeldscherm resolutie: 1280 x 800 |
| Videokaart type Intel GMA 900 tot 256 shared |
| Webcam: Ja |
| Opslagcapaciteit 160 GB |
| Media station DVD±RW DL, cardreader |
Is dit een goede keuze als ik zo de Toshiba serie bekijk?
Alvast bedankt
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 14:07 ]