MSN live hotmail page not found *

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:17

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Gisteren heb ik de optie 'Classic Hotmail' ingeschakeld in MSN Live
Aangezien ik de nieuwe interface niet zo lekker vond werken als de oude vertrouwde hotmail.
Nu heb ik dus het oude scherm zoals ik altijd gewend ben.
Echter kan ik geen mail meer openen, niet meer door mijn folders bladeren (alleen de inbox is bereikbaar) en heb ik dus een niet werkende mailbox :(
Krijg wel meldingen van nieuwe mails en op de beginpagina staan ook netjes de nieuwe en oude mails opgesomd, kan ze dus echter niet openen (krijg steeds de page not found error)
Probeer ik terug te schakelen naar de windows live full versie of uit te loggen krijg ik ook weer page not found error.
Log ik op deze computer in met een ander account, geen probleem.
Heb systeem al hersteld naar eergisteren (toen alles nog goed werkte) maar heeft geen nut gehad.
Slaat microsoft soms zelf iets op (ip herkenning?) of staat er ergens iets op mijn computer dat fouten veroorzaakt?
Iemand een idee wat te doen?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Leeg je cache even. (En zorg dat je niet via een proxy werkt). Welke browser en gaat het wel goed met een andere browser?

Dit heeft trouwens helemaal niets te maken met het Windows OS en waarschijnlijk "alles" met je browser, dus WOS -> CSA. En *help* in de topictitel is nogal overdreven (geen doden, geen gewonden) dus dat haal ik even weg ;)

[ Voor 79% gewijzigd door F_J_K op 09-08-2007 13:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)