[WinCE] Neoware Thin Client OS upgrade*

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hallo,

Enige tijd geleden kocht ik op eBay een Neoware Neostation 3000. Deze zou ik graag updaten naar de nieuwste Windows CE-versie, maar van Neoware krijg ik het bericht dat ik maar contact moet opnemen met de systeembeheerder om de update uit te voeren. Daardoor krijg ik geen license key om in te vullen in het setup-programma van Neoware zelf.

Mijn bedoeling is gewoon om met deze thin client een RDP-connectie aan te leggen met mijn desktop, met meer kleuren en doorsturen van het geluid (nu staan de kleuren vast op 256 kleuren en het geluid wordt niet meegestuurd).

Iemand raad?

[ Voor 8% gewijzigd door Thierryziezo op 09-08-2007 13:35 ]

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix.
probeer toch wat concreter te zijn m.b.t. de versie die je gebruikt, wellicht dat iemand sneller herkent wat een mogelijke oplossing is hiervoor.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nu gebruik ik Windows CE 2.12, terwijl men al versie 5.0 op de site van Neoware vrijgegeven heeft.

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 18:33

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Wat bedoeld Neoware met "de systeembeheerder", is dat de vorige eigenaar die de eigenlijke licentie nog heeft? Overdracht? Heb je met hem al contact gehad?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)