Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Het is wel de bedoeling dat je openingspost iets meer inhoudelijk vertelt over je pogingen om het op te lossen...
Volgens mij heb je vast wel iets meer kunnen doen dan alleen een kleur veranderen, wees eens wat uitgebreider in zowel je topicstart en je titel?
Buroblad zegt namelijk zo weinig, en daarmee haal je kansen toch behoorlijk onderuit...
Je zou onderhand toch wel moeten weten wat er bedoeld wordt in de Windows Clients - Policy toch?
Volgens mij heb je vast wel iets meer kunnen doen dan alleen een kleur veranderen, wees eens wat uitgebreider in zowel je topicstart en je titel?
Buroblad zegt namelijk zo weinig, en daarmee haal je kansen toch behoorlijk onderuit...
Je zou onderhand toch wel moeten weten wat er bedoeld wordt in de Windows Clients - Policy toch?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()