Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Domein: forward of incl. hosting beter voor search google

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor een bedrijf enkele domeinen aanvragen waar enkele websites op moeten komen te staan.
Nu wil ik alle domeinen doorlinken (forwarden) naar mijn bestaande website en daar alle content dus opzetten. Maar het is voor deze domeinen wel belangrijk dat ze goed kunnen worden gevonden met google. Is het nu zo dat wanneer je domeinen forward ze minder snel kunnen worden gevonden dan wanneer je een domein incl. hosting hebt en de content dus onder het domein valt?

• JJKiers
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-12-2023
Voor zover ik weet ziet Google domeinen met dezelfde inhoud als duplicates, en daar kan een straf op staan. Wat je natuurlijk wel kan doen is een domein als "Master" nemen, en de andere met een HTTP 301 request doorsturen.

Als op elk domein andere content komt te staan met een specifiek onderwerp, is het denk ik beter om voor aparte domeinen met hosting te gaan.

Verwijderd

Topicstarter
JJKiers schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:39:
Voor zover ik weet ziet Google domeinen met dezelfde inhoud als duplicates, en daar kan een straf op staan. Wat je natuurlijk wel kan doen is een domein als "Master" nemen, en de andere met een HTTP 301 request doorsturen.

Als op elk domein andere content komt te staan met een specifiek onderwerp, is het denk ik beter om voor aparte domeinen met hosting te gaan.
Dank u voor de snelle reactie.
Zo'n vermoeden had ik dus al maar wanneer Google die straf niet oplegt worden ze dan beide even hoog opgenomen in de google pagerank?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Nee, want ze hebben niet evenveel/dezelfde inkomende links bijvoorbeeld.