Toon posts:

doorsturen outlook 2000 mail (beveiligd) naar webmail

Pagina: 1
Acties:
  • 595 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Onze outlook is beveiligd voor het doorsturen van e-mail naar andere e-mail accounts zoals bijv gmail.com. Via de optie --> extra --> wizard regels kun je wel de instelling doen dat inkomende mail wordt doorgestuurd naar je andere e-mail account, maar het werkt alleen niet.

Wie weet een alternatieve manier om de inkomende e-mail automatisch door te sturen naar mijn g-mail account?

Alvast bedankt voor de creatieve tijd,

Gr Mark

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoebedoelje dat het niet werkt - waar loopt je vast? Het werkt hier prima, ik heb het net (met OL2k3!) even gestest en krijg keurig een forward met als attachement de originele mail.

Maar zoiets wil je als het even kan "gewoon" serverside regelen, via een forward of alias.

edit:

Oeh je bent nieuw. Welkom!

En het kwartje van de beveiliging valt nu pas. Het lijkt me dat je simpelweg moet gaan praten met de mensen die er over gaan. Het via trucjes omzeilen van beveiligingen lijkt me niet echt de bedoeling :)

Je topic is trouwens verplaatst van Client Software Algemeen naar OFF, omdat het gaat over Outlook en het dus hier beter past.

[ Voor 41% gewijzigd door F_J_K op 09-08-2007 14:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons op het werk als gebruiker die inlogt op de server, werkt deze functie (wizard regels) niet omdat deze ergens is geblokkeerd. Ik wil elk inkomende mail als backup naar mijn gmail verzenden.

Verwijderd

als dit beveiligd is dan zul je toch even met je systeembeheerder moeten gaan kletsen...