Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

geen nummerherkenning meer

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Laatst heb ik mijn N73 ter reparatie laten opsturen vanwege een defect beeldscherm. Sinds ik weer in het bezit ben van mijn gsm heeft hij geen nummerherkenning meer bij de meeste mensen die bellen. Dus bij sommige mensen zie ik gewoon hun naam zoals het hoort te zijn, bij anderen zie echter alleen een telefoonnummer verschijnen terwijl ikze wel in mijn telefoonboek als contact heb staan. eerst dacht ik dat het lag aan hoe de nummers opgeslagen waren, dus met 06- of +316-, dit bleek niets uit te maken.

Heeft iemand een idee?

Gr wetfart

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 07:48
Meestal staat in dit soort gevallen het nummer 2x in het telefoonboek. Aangezien je telefoon dan niet kan kiezen, laat ie alleen het nummer zien.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bekijk even of bovenstaande tip werkt.

Probeer anders even het onderstaande stappenplan:
1: Zorg ervoor dat alle gegevens van zowel de telefoon als de geheugenkaart gekopieerd worden. De gegevens van het toestel kunnen doormiddel van PC Suite gebackupt worden naar de PC en de geheugenkaart kan via de USB of met een geheugenkaartlezer gekopieerd worden naar de PC.

2: Formatteer de geheugenkaart. Dat kan ik het toestel gedaan worden in het menu 'Geheugen' of met een geheugenkaartlezer.

3: Zet het toestel terug naar fabrieksinstellingen. Dat kan doormiddel van de volgende code in het toestel in te toetsen: *#7370# gevolgd door de beveiligingscode. (standaard 12345) als dat niet met de code werkt, dan kan het ook altijd in het menu 'Instellingen'. Met de Nokia 9-serie kan je het toestel formatteren door tijdens het opstarten de “CTRL”, de “Shift” en de “F” knop in te drukken. Het is mogelijk dat dit meerdere keren geprobeerd moet worden alvorens het werkt.

4: Plaats de geheugenkaart terug in het toestel en kopieer alle instelling terug naar de telefoon met behulp van PC Suite.

5: Kopieer alle gegevens die op de PC veilig gesteld zijn terug naar de geheugenkaart met behulp van de USB of met een geheugenkaartlezer.
Mocht dat ook niet lukken, dan kan je het ook posten of opzoeken in het volgende topic:

Het Nokia N73 Topic | Deel 8

Laatste kleine opmerking: Aanhef en groeten is niet nodig

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.