Magix Videodeluxe '06 - Film loopt aan het einde vast

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-12 15:04
Ik heb in Magix Videoldeluxe 2006 een disk project gemaakt bestaande uit een grote film van 100 minuten en vier korte filmpjes van 10 minuten per stuk. Middels een menu moet de gebruiker kunnen kiezen uit de verschillende filmpjes en onderliggende hoofdstukken.

Ik heb de film nu enkele malen gebrand en elke keer opnieuw laten berkenen maar loop telkens tegen dezelfde problemen aan. Aan het einde van de grote film gaat het stotteren en loopt het uiteindelijk vast. Eerst dacht ik dat het aan de dvd lag maar na de .vob uit de temp map geladen te hebben blijkt dat dat ook daarbij het geval is. De vob van de hoofdfilm is 4.026.240 kb groot.

Ik weet het niet zeker maar op dit moment denk ik dat de grootte het probleem is. Ik heb alleen geen idee waarom en hoe ik de film in kleinere stukken kan hakken. Ik neem aan dat ik dat al in magix moet instellen. Ik heb het magix forum geraadpleegd en gegoogled maar ik wordt er niet wijzer van.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

[edit] Ik heb zojuist de vob geprobeerd te verdelen met mpeg2cut. Daar zag ik dat het laatste gedeelte van de film niet in de vob is opgenomen. Ik moet hem dus splitsen in magix en niet achteraf. Hmmmm, iemand?

[ Voor 9% gewijzigd door michielvz op 09-08-2007 12:46 ]

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-10 10:25
Gebruik je FAT als filesystem op je PC? Dat heeft nl. een limiet van 4GB voor files....
Overgaan naar NTFS is dan de oplossing.

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-12 15:04
Nee NTFS

Ik heb de grote film in twee stukken gehad. Nu werkt het wel goed. Toch bedankt! Deze mag op slot.

[ Voor 86% gewijzigd door michielvz op 09-08-2007 17:13 ]