Forum-tracker

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bestaat er een programmaatje om PHPBB-fora te tracken?

Het gaat mij vooral om een waarschuwing als in een bepaald topic een nieuwe reply is gekomen en/of in een bepaalde rubriek een nieuwe topic is toegevoegd.

Hottopic is interessant, maar ik een programma waarbij aan de serverkant geen aanpassingen nodig zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door SvMp op 09-08-2007 12:22 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Email notificatie staat op de meeste PHPbb fora toch gewoon aan?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
svdmeer schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:21:
Bestaat er een programmaatje om PHPBB-fora te tracken?

Het gaat mij vooral om een waarschuwing als in een bepaald topic een nieuwe reply is gekomen en/of in een bepaalde rubriek een nieuwe topic is toegevoegd.

Hottopic is interessant, maar ik een programma waarbij aan de serverkant geen aanpassingen nodig zijn.
Zelf al gekenen? Phpbb heeft sowieso een notificatiefunctie.

[ Voor 4% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 09-08-2007 12:24 ]

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
E-mail is niet voldoende, ik wil een duidelijke waarschuwing zien als ik aan het werk ben zoals Hottopic doet. Bovendien gaat het ook om topics die niet door mij gestart zijn.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De meeste informatie die je daarover vindt bestaat uit server-side geïnstalleerde hacks; zie [google=phpbb notification].

Verder kan ik me niet voorstellen dat je dit zelf niet kan uitzoeken; dus ik stel voor dat je dat dan ook even gaat doen. Nog een tip voor je een volgend topic start; kies eens een topictitel die wel aan de forum-policy voldoet :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.