Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Epson dx4450 USB 1.1 MFP driver

Pagina: 1
Acties:
  • 733 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een usb printer installatie probleem en vraag me af of er iemand tegen hetzelfde is aangelopen.

Ik heb een Epson dx4450 , werkt stand-alone goed.

Handleiding gevolgd voor installatie.

Bij de stap dat je de usb kabel aansluit en printer aanzet voor communicatie tussen pc en printer geeft die aan dat het 2 minuten kan duren, waarna een melding van mislukte installatie zichtbaar wordt.
<via cd-installatie geen pop-up van nieuw 'device'>
Maar een blik in Aparaatbeheer toont dan opeens een "USB1.1 MFP(Hi-Speed)" entry onder Overige Apparaten (geel vraagteken -> geel uitroepteken).
<via directe aanroep vd printerinstallatie setup.exe op cd en gedownload vanaf epson website krijg ik wel een melding van een nieuw device, welke nog steeds niet geinstalleerd kan worden>

Aansluiten op een v.d. 2 usb1 poorten geeft 'aparaat niet gevonden' melding bij cd-install, en geen activiteit/gele vraagtekens in Aparaatbeheer.

Ik heb de oude drivers/software allemaal verwijderd van oude printers maar niks wil werken!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 12:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
de scanner die erop zit werkt inmiddels wel, maar de printer nog niet :S Misschien dat ik windows maar gewoon opnieuw moet installeren!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:43:
de scanner die erop zit werkt inmiddels wel, maar de printer nog niet :S Misschien dat ik windows maar gewoon opnieuw moet installeren!
Dan heb ik een vraagje aan jouw.

Bij mij doet alles het goed, alleen kom ik er niet achter hoe ik moet scannen, kun je me dat misschien uitleggen.

Groetjes Wilma.