Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Edit: of een naam als LPT... maar denk niet dat het een bug is. Al in Google gegooid?
[ Voor 23% gewijzigd door Crusader op 09-08-2007 10:15 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
edit: lpt same thing werkt gewoon goed
edit2: aha con werkt ook niet
[ Voor 63% gewijzigd door Sjoerd op 09-08-2007 10:17 ]
Dus, helaas, geen bug
Je schijfstations die een letter hebben C:, D:, etc, komt ook uit de DOS tijd en gebruiken we ook nog steeds...Sjoerd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:18:
Toch belachelijk dat dit niet kandat dit nog altijd met dos te maken heeft...
[ Voor 60% gewijzigd door Crusader op 09-08-2007 10:22 ]
Overigens blijf ik het een slechte zaak vinden dat ik nu mijn mappen niet kan noemen zoals ik wil.
Hij was de klinkers vergetenAdmiral Freebee schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:19:
Toch vraag ik me af waarom je een map "prn" wil noemen
.
zet er maar eens wat o'tjes tussenAdmiral Freebee schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:19:
Toch vraag ik me af waarom je een map "prn" wil noemen
Hihi
Dit is al vaak besproken, maar zal voor de search de topictitel even wat aanpassen, omdat de volgende die hier op zoekt 'Heb ik nu zojuist een bug ontdekt?' niet meteen herkent als iets dat over zijn / haar vraag gaat
Sjoerd: vind je het dan ook raar dat je er geen : of \ in de filename kan doen, of een bestandsnaam van een paar honderd karakters? Ik ben blij dat ik iets naar PRN of naar NUL kan kopieren vanuit cmd. Dat gaat niet als er ook een bestand zo zou kunnen heten.
Maar goed, zie http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa365247.aspx
Feature, not bug.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)