Toon posts:

Nieuwe Gaming pc Budget 1000 Euro Max.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Edit: Post weggehaald.
Sorry voor deze topic, ik was me er niet van bewust dat ik regels overtrad :(, ik ben echter niet echt thuis in het hele hardware gedoe en daarom weet ik dus ook niet of alles met elkaar gaat werken, de best buy guides leveren voor mij geen oplossing omdat er geen variant is die voor mij geschikt is, de budget is te mager en de gaming te duur en de multimedia is niet op gaming afgesteld [doh :P].

Gegroet Daeron

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 10:48 ]

Verwijderd

Wat is er nu anders in CSL?
CSL Beleid

Met het oude system waren topics zoals dit al niet gewenst; een boodschappenlijst zonder enige motiviatie waarom je voor de bepaalde onderdelen hebt gekozen.

Omdat er op een gegeven moment te veel topics over dezelfde onderdelen gingen met misschien maar 1 verschil, besloot men op een gegeven moment tot een ander beleid; de Best Buy Guides als uitgangspunt gebruiken en losse topics zoals deze niet meer toestaan.

Hierdoor blijft de kennis op 1 topic, die van de Best Buy Guid van bedrag XXXX, en kunnen mensen sneller dingen vinden doordat niet alles verspreid is. Ik heb geen idee waar je je onderdelen op hebt gebaseerd, maar als ik je magere topic start lees heb je blijkbaar niet gekeken wat de verschillende onderdelen doen, of ze compatible met elkaar zijn, etc. Dergelijke dingen moet je zelf wel kunnen uitvinden..

Succes

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:53

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:51:
Edit: Post weggehaald.
Sorry voor deze topic, ik was me er niet van bewust dat ik regels overtrad :(, ik ben echter niet echt thuis in het hele hardware gedoe en daarom weet ik dus ook niet of alles met elkaar gaat werken, de best buy guides leveren voor mij geen oplossing omdat er geen variant is die voor mij geschikt is, de budget is te mager en de gaming te duur en de multimedia is niet op gaming afgesteld [doh :P].

Gegroet Daeron
Zoek gewoon de hardware op google die jou het beste lijkt, kijk naar reviews van de producten. En als je bepaalde termen neit begrijpt zoek ze op Got, google of wikipedia. GL!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:47

M2M

medicijnman

XTREEMRaGE schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:57:
[...]

Zoek gewoon de hardware op google die jou het beste lijkt, kijk naar reviews van de producten. En als je bepaalde termen neit begrijpt zoek ze op Got, google of wikipedia. GL!
maar op zich vind ik wel dat de ts een punt maakt, voor veel systemen is de highend te duur, en de budget te cheap0. misschien als ze in de bbg een multimediavariant opnemen die gericht is op gamers?

-_-

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

M2M schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:04:
[...]

maar op zich vind ik wel dat de ts een punt maakt, voor veel systemen is de highend te duur, en de budget te cheap0. misschien als ze in de bbg een multimediavariant opnemen die gericht is op gamers?
Waarom? Een monitor heeft iedereen al, een toetsenbord en een muis ook. De speakers hoeven lang niet altijd vervangen te worden en een fatsoenlijke gamer heeft ook al een headset.

Trek bovenstaande onderdelen van de BBG af en je komt op ongeveer 1450 euro. Neem je een schijf minder en neem je een iets mindere videokaart, dan kun je nog wel 250~350 euro zakken. Vervolgens spaar je 1 maandje langer en je hebt een prachtig systeem. :)

Dividend for Starters

Verwijderd

M2M schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:04:
[...]

Dat is gewoon een kwestie van de guids doorlezen en eventueel uit de verschillende guides zelf een systeem samenstellen.. Het een uit de dure PC, een ander onderdeel uit een andere guide.
Of het allemaal werkt met elkaar? Tja dat is een kwestie van vooraf onderzoek doen en onderdelen uitzoeken ;)
Pagina: 1