Na elke mission gaat hij niet naar de volgende maar weer naar Windows. Ook met de Instant Action doet hij dat. Kheb de laatste patch v1.1 erop staan.
dat gebeurt meestal als je vanuit een gesavede game speelt. probeer gewoon met behulp van cheat dan level wisselen
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Die Cheat om het level te skippen (kobayashimaru) doet hetzelfde als gewoon het level tot het einde speelen, en dan gaat hij alsnog naar Windows i.p.v het menutje waar je de volgende mission kan kiezen.
Had ik eerst ook, maar later had ik een backup van iemand anders gemaakt en overnieuwe geinstalleerd, en toen deed ie het prima.
Potje over internet iemand?
Potje over internet iemand?
Gebruik je de reference drivers of de oem drivers van je videokaart? Ik kan je adviseren om de reference drivers te kiezen. Stuk stabieler. (MAW, met m'n Geforce 2 crash ik niet meer
sinds ik de reference drivers gebruik)
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Verwijderd
Nu jullie et toch over Armada hebben als ik een LAN game wil spelen en ,game wil starten gebeurt er nixs
, Netwerk instellingen staan goed alle andere spelletjes die ik heb werken gewoon goed over het netwerk....
Pagina: 1