Ik heb nu digitale tv van @home en kijk via een samsung ontvangner. Maar ik wil nu ook graag digitaal opnemen in breedbeeld voormaat en het dan in mpeg2 via de ontvanger met een usb kabel op me pc zetten. Nou heb ik hier op het forum gelezen dat het niet mogelijk is om met de samsung DCB-P850R het digitaal in mpeg2 via usb het op de pc te krijgen. Ik heb hier ook een heel verhaal gelezen over de humax dat daar mee in breedbeeld opnemen (zonder zwarte balken) nog best lastig is en dat hij het in ts voormaat opneemt. Over de Siemens Gigaset M750 C kan ik hier op het forum niet zo veel vinden. Mijn vraag over deze ontvanger is werkt deze een beetje goed en kan je er mee opnemen in breedbeeld (anamorf breedbeeld) en neemt hij het op in mpeg2 op de externe hardeschijf en is dat er dan weer af te halen op de pc.
Nou is mijn vraag welke kan het beste kopen om in anamorf breedbeeld op te nemen en het in mpeg 2 op me pc te kijgen.
Nou is mijn vraag welke kan het beste kopen om in anamorf breedbeeld op te nemen en het in mpeg 2 op me pc te kijgen.