Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Hi,

Weet er iemand hoe je kan inloggen met windows live messenger zonder dat hij je contacten gaat importeren ? Ik heb op een ander forum wel iets gelezen maar niemand weet precies hoe het werkt... iemand hier een trucje voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hehe ik had die ervaring gister ook toen ik hem voor het eerst installeerde. Mijn pijnlijk zorgvuldig opgebouwde contact list kreeg ineens een berg vieze msn mailadressen erbij ;)

was overigens met WM5 (P3300)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 00:35
Goed dat iemand over dit onderwerp een apart topic start, want het is in diverse topics al aan de orde geweest, zonder dat er een duidelijk antwoord op kwam.

Ik denk dat veel mensen hiermee zitten, en ik snap niet waarom MS dit in godsnaam heeft ingebouwd in deze live-messenger.

Een oplossing, weliswaar omslachtig, die vaak gedaan wordt is het volgende:

- zorg dat je adresboek schoon is (dus zonder messenger contacten)
- Maak een nieuwe categorie (bijvoorbeeld "Niet-MSN") en koppel elk contactpersoon aan deze categorie.
- Log in op Live-messenger: je zult zien dat al je msn-adressen in je contactpersonenlijst komen.
- Stel vervolgens je adresboek in dat hij alleen contactpersonen laat zien van een bepaalde categorie, in dit geval "Niet-MSN"

Maar als iemand een betere oplossing heeft...graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
Ja precies, dit zijn van die creatieve oplossingen, ik had ergens gelezen, vollgens mij op XDA developers dat iemand bezig was met een reg edit ofzo... ben daar niet zo in thuis, maar dat zou ideaal zijn.
DaSaN schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:51:
Goed dat iemand over dit onderwerp een apart topic start, want het is in diverse topics al aan de orde geweest, zonder dat er een duidelijk antwoord op kwam.

Ik denk dat veel mensen hiermee zitten, en ik snap niet waarom MS dit in godsnaam heeft ingebouwd in deze live-messenger.

Een oplossing, weliswaar omslachtig, die vaak gedaan wordt is het volgende:

- zorg dat je adresboek schoon is (dus zonder messenger contacten)
- Maak een nieuwe categorie (bijvoorbeeld "Niet-MSN") en koppel elk contactpersoon aan deze categorie.
- Log in op Live-messenger: je zult zien dat al je msn-adressen in je contactpersonenlijst komen.
- Stel vervolgens je adresboek in dat hij alleen contactpersonen laat zien van een bepaalde categorie, in dit geval "Niet-MSN"

Maar als iemand een betere oplossing heeft...graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 22:40
Een vriend van me heeft dit ook (HTC S710) wanneer hij een aantal contacten verwijderd, zijn deze ook uit zijn lijst op de pc verwijderd.
Ik ben net zelf overgestapt van WM5 naar WM6 en wilde Live Messenger opstarten toen ik de nelding kreeg dat alle contacten in mijn telefoongezet worden. Ik heb hier geen zin in. Wil het graag net zoals de oude manier in WM5.

Ik zelf ben ook nog niet echt een handige oplossing tegengekomen. Snapa ook niet hoe microsoft het in zijn hoofd haalt om zo je adresboek te vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Is dit ook als je bij opties van livemessenger de sync contacts uitzet?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
Kixtart schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:36:
Is dit ook als je bij opties van livemessenger de sync contacts uitzet?
Je kan sync contacts niet uitzetten.... als dat zou kunnen is het probleem verholpen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 22:40
Van iemand uit een andere topic zag ik dat hij dit programma gebruikte. Deze liet de hotmail/masn contacten niet zien in je contactlijst...
Misschien is dit voor sommige mensen hier een oplossing

Afbeeldingslocatie: http://pocketcm.com/img/2.png Afbeeldingslocatie: http://pocketcm.com/img/4.png

Meer info:
http://pocketcm.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:14
Ik gaat dat dan maar is proberen want toen ik die melding zag heb ik express msn niet aangemeld. Heel je lijst word dan verpest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dat PocketCM is inderdaad een mooie oplossing. Bij mij zijn een paar msn contacten (waarvan 1 overigens al lang verwijderd was :S) tóch in de lijst gekomen, misschien omdat ze een mobielnummer aan hun MSN-adres hadden gekoppeld.
Ik verwacht van MS dat ze dit fixen want dit is werkelijk ongelooflijk stom... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
Ik gebruik zelf voorlopig even: IM+® Mobile Instant Messenger 4.22

Een chatmanager voor o.a MSN, Yahoo, ICQ etc...

Werkt prima, niet zo mooi als Live Messenger, maar je kan wel gewoon simpel MSN'en :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar Windows Live gaat en daar op Menu klikt en daarna opties kan je daarna bij synchronisatieopties het synchroniseren van je messenger contacten uitzetten. Daar zoekt iedereen toch naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ja dan zet je het uit, probeer je in te loggen op MSN, maar lukt dat niet omdat je dan gevraagd wordt om alsnog te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn fout durfde het nog niet aan om zelf te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit kan hier ook wel besproken worden: