Grootte Gigabyte 8600GTS Silent (GV-NX86S256H )

Pagina: 1
Acties:

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:39
Tweakers, ik zit erover te denken om mijn videokaart te vervangen met een Gigabyte 8600 GTS Silent (GV-NX86S256H). Nu vraag ik mij echter af, of deze wel op mijn moederbord (Asus A8N SLI) past, aangezien de chipset nogal dicht op de videokaart zal zitten. Zou iemand daarom de maten van de videokaart (LxBxH) kunnen doorgeven, zodat ik kan meten of ie past?

Thnx!

[ Voor 20% gewijzigd door Dr_oetker op 09-08-2007 07:45 . Reden: links toegevoegd ]

Verwijderd

Maar een manier om erachter te komen he! Gewoon passen :)

• Dr_oetker
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:18:
Maar een manier om erachter te komen he! Gewoon passen :)
Klopt, ze zijn alleen bij mij momenteel out of stock ;)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat koelertje is toch ongeveer even dik als de PCI-e slot? In dat geval past het; de koeler van de videokaart komt niet tot daar.

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 19:17
Als je hat standaardkoelertje hebt is het geen probleem. Die is lager dan je Slot. Heb je echter een Zalman erop zitten dan passen natuurlijk alleen single slot oplossingen...
VF700Cu paste nog net op 6600Gt, 7600GS maar voor mijn 7800GTX zit ie nu echt in de weg :(

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• Dr_oetker
Probleem is inderdaad dat ik de standaardkoeler van de chipset heb vervangen door een Zalman ZM-NB47J met een PAPST 412/2 Fan erop geschroefd. Dit steekt nogal uit... anders moet ik de standaardkoeler maar weer installeren, of de Zalman met een Dremel bewerken tot het geheel past.

[ Voor 27% gewijzigd door Dr_oetker op 09-08-2007 07:46 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dr_oetker schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 07:44:
Probleem is inderdaad dat ik de standaardkoeler van de chipset heb vervangen door een Zalman ZM-NB47J met een PAPST 412/2 Fan erop geschroefd. Dit steekt nogal uit... anders moet ik de standaardkoeler maar weer installeren, of de Zalman met een Dremel bewerken tot het geheel past.
Reken erop dat de zalman een aantal millimeter hoger mag blijven dan de PCIe slot; de videokaart steekt daar nog iets uit, en de koeler van de videokaart komt niet tot de rand. Met wat meetwerk zou je het eventueel zo kunnen maken dat ze in elkaar steken.
Pagina: 1