Toon posts:

Medion Color TFT Monitor. S-Vido.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat ik hier wel in het goede forum zit...
Ik heb een Color TFT Monitor van medion, het is een klein 6" (denk ik) dingetje wat bedoeld is om in een auto te plaatsen. Ik heb het aangesloten aan me Computer via S-Video. En toen met Catalyst Control Center (CCC) Extend desktop gedaan (dit doetie namelijk niet bij r-muisklik > properties > settings). Ik kan nu dus dingen op het schermpje laten zien, ik heb er een paar metertjes op gezet wat je Cpu speed, graden, gebruik enzovoort laat zien. Dit werkt perfect.
Maar als ik op dat 2e bureaublad rechts klik om dat lijstje te laten zien (arrange icons by, refresh, paste.........properties) dan is dat bijna niet te lezen (als je niet weet wat er staat is het niet te lezen) weet iemand hoe je dit scherper kan maken ?

Alvast bedankt.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
S-Video is niet hetzelfde als een gewone VGA of DVI aansluiting. Hetzelfde gedoe heb ik met een S-Video aansluiting naar een gewone TV gehad.

Je kunt in CCC kijken of je wat settings kan aanpassen, misschien de resolutie e.d. aanpassen maar superscherp zal het waarschijnlijk niet worden.

Verwijderd

Topicstarter
O ok,
Ik heb in al gekeken in CCC en de resolutie op z'n laagst gezet maar dan is het nog niet goed te zien. :( achjah...
In ieder geval bedankt !!!