Vorige week heb ik op V&A een advertentie geplaatst, en dag later kreeg ik een mail van een FP admin dat hij verwijderd was omdat het geen enkele relatie zou hebben met computerrandapparatuur.
Hier was ik het niet mee eens, dus ik heb hierop dezelfde dag een reply gestuurd maar heb na 5 dagen nog geen reply op.
Wat kan ik dan het beste doen op dit moment?
Het is neem ik aan neit de bedoeling om de advertentie gewoon opnieuw te plaatsen.
De mod die toen de advertentie verwijderd had was Walter Franken.
De advertentie waar het om ging:
Hier was ik het niet mee eens, dus ik heb hierop dezelfde dag een reply gestuurd maar heb na 5 dagen nog geen reply op.
Wat kan ik dan het beste doen op dit moment?
Het is neem ik aan neit de bedoeling om de advertentie gewoon opnieuw te plaatsen.
De mod die toen de advertentie verwijderd had was Walter Franken.
De advertentie waar het om ging:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| VFD Stereo VU meter --------------------- Datum: 02 Aug 2007 Tijd: 22:51 IP: --.--.--.-- Prijs: 15,- --------------------- Het is een VFD uit een oude versterker. Compleet schoongemaakt en aangepast voor aansluiting op een pc. Basicly is het een stereo vu meter. Aansluiting is erg simpel, zitten 7 aansluitingen op. +12V Ground Links Rechts En 3 signalen die de indicators bovenin het scherm uitzetten. Deze indicators zijn 'TUNER' 'AUX' en 'PHONO', verbinden met ground is uitzetten. De ingang voor links/rechts is een normaal lijnsignaal. Meer en grotere foto's op de link met specs. Werkend te zien, als er nog vragen zijn oid hoor ik het wel. --------------------- |