pc wil niet meer aan gaan

Pagina: 1
Acties:

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
Ik heb hier een pc die niet meer aan wilt gaan.
Eerst kon ik het probleem nog verhelpen door de stroom van de pc af te halen, 5 seconden te wachten, stroom terug te doen en dan de powerknop in drukken.
Dit werkt nu ook niet meer.
Ik heb de hardware in een andere kast gezet maar ook hier krijg ik de pc niet goed aan. Het is me alleen gelukt na een minuut of 5 pielen met een schroevendraaier op de 2 contactpuntjes voor de power switch aansluiting op het mobo.
Ik heb ook al een andere voeding geprobeerd. Ik vraag me af wat het nu kan zijn.
Mijn specs staan in mijn sig.
ik gebruik een tagan 580easycon voeding.

[ Voor 3% gewijzigd door IRCfreAk op 08-08-2007 19:50 ]

Verwijderd

rest van de specs is ook makkelijk

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 16:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Misschien dan toch je mobo?

dat onder de aansluiting een los contactje zit die je aandrukt als je de schroevedraaier er tegen houdt?

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-05 20:48
Heb je al geprobeerd er een andere knop aan te hangen, omdat je zegt dat het wel lukt met een schroevendraaier, zou het kunnen dat het aan je knop ligt..

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
Staat in sig maar goed hierbij:
Asus a8n-sli deluxe moederbord
Amd Athlon 64 x2-4800+
2x1gb pc3200 g-skill f1 in dual chan
raptor 74gb hdd
ati x1950pro
Kast1: antec performance 180 met tagan 580easycon
Kast2: Thermaltake Xaser III met een revoltec 9miljoen watt meuk ding
verder heb ik eigenlijk niks aangesloten om zaken uit te sluiten.
endness schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:52:
Heb je al geprobeerd er een andere knop aan te hangen, omdat je zegt dat het wel lukt met een schroevendraaier, zou het kunnen dat het aan je knop ligt..
Dat is dus waarom ik de pc in een andere kast heb gedaan, met een andere knop daarin..
Floris-K schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:52:
Misschien dan toch je mobo?

dat onder de aansluiting een los contactje zit die je aandrukt als je de schroevedraaier er tegen houdt?
daar ben ik nu ook bang voor, ik heb het mobo eruit gehad maar kon niks ontdekken ter hoogte van de pins die gebruikt worden.

Update: Ik denk dat het probleem toch bij het mobo moet liggen, ik heb zojuist alle hardware overgezet op een ander mobo en nu werkt alles gewoon zoals het hoort. Ik kan op het oude mobo echt niks vinden qua losse connectors, beetje jammer dat ie zo ineens er mee nokt..

[ Voor 66% gewijzigd door IRCfreAk op 08-08-2007 21:32 ]

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 16:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Als je dit zeker weet ff je garantie checken en mobo inleveren. Mocht je nog garantie hebben krijg je vaak zo een nieuwe mee

• vendris
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-12-2024
ASUS geeft vaak als je bordje net buiten de garantie is zelfs gewoon zonder kosten een nieuwe mee, kun je dus altijd proberen :)
Pagina: 1