Toon posts:

[CERT] Certificering 70-270

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal!

Ik ga over een maand mijn eerste examen doen van Microsoft. Namelijk: installing, configuring and administer Windows XP Professional (70-270). Heb CBT nuggets, cramsession en Self Paced Training Kit (de blauwe bijbel).

Heeft iemand nog tips, ervaringen? Ik heb uiteraard al uitgebreid gezocht op Google en op dit forum zelf, en al heel wat informatie te weten gekomen.

Alvast bedankt.

Maarten

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10

Tys

Je onder andere hier eens kunnen kijken: [MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 4, hoewel het meer gericht is op het hele MCSE traject zal je daar ongetwijfeld wel meningen en ervaringen vinden over 70-270 en velen andere examens.

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik al gelezen maar toch bedankt voor je reactie en het zoeken Thiaz! Als iemand anders toch nog aanvullende informatie of nieuw ervaringen heeft hoor ik dat graag.

Verwijderd

Wat voor info wil je dan precies hebben? Want dat is me niet duidelijk.

Denk trouwens maar niet dat je echte XP dingen krijgt op dat examen, 't gaat vooral over permissies, encryptie & IIS6.

Verwijderd

Topicstarter
Welk leermateriaal, hoeveel vragen, en hoeveel er minimaal goed moeten zijn.

Ik heb het blauwe boek nu helemaal doorgelezen en ben de vragen achterin het boek aan het maken. Ook cramsessions leer ik uit me hoofd en probeer af en toe wat CBT nuggets te kijken en Testking examenvragen te beantwoorden.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 19:03
Daar is het genoemde Deel 4 genoeg over te vinden.

Vergeet je niet zelf labs te doen? Zelf XP installeren met unattended install ,etc ,etc.

No production networks were harmed during this posting

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Inderdaad is daar genoeg over te vinden in voornoemde topic.

Wat vooral belangrijk is bij het lezen van dat topic is niet alleen de specifieke antwoorden op je vraag, maar ook de algemene aanpak die vaak tussen de regels door te lezen is.

Alle hulpmiddelen die je opnoemt zijn enkel dat: hulpmiddelen.
Je echte kennis doe je op door vooral zelf veel te prutsen *en het dan weer recht te trekken* :P

Eigenlijk snap ik niet helemaal waarom je dan alsnog naar de bekende weg gaat vragen als je al gelezen hebt wat iedereen doet en welke manieren ze gebruiken :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1